Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojan kohtuuton korvaus

Vierailija
21.03.2011 |

Siivoojan kanssa on tehty sopimus, joka toinen maanantai 4 tuntia, hinta 42 e/h + matkat. Kaksi viikkoa sitten soitti ja sanoi, että ei pääse tulemaan, mutta voisi tulla tiistaina, hinta on silloin 56 e/h, koska joutuu tekemään työt 3 tunnissa. Sanoin, että maksan sovitun tuntitaksan mukaan, en urakalla, tekee sitten vaikka vähemmän. No, ei tullut lainkaan.

Tänään soitti taas ja sanoi, että ei ehdi 4 tunniksi, mutta siivoaa saman määrän 2 tunnissa, haluaa 4 tunnin palkan. Minusta 80 e/h on kohtuuton korvaus normaalista kotisiivouksesta, joten kiitos ei.

Meillä käy siivooja siksi, että en itse siihen työhön pysty.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös siivousalan yksit.yrittäjä ja minulla 34e/h, tälläseudula missä työskentelen vaihtelee 28-60e/h mutta kannattaa myös katsoa/kysyä mitä hinta sisältää, joillakin hintaan kuuluu kaikki kuin myös minulla, jotku lisää siihen vielä alvit+matkat jne.. toiset käyttää asiakkaan aineet ym. mutta toisilla on tarvikkeet mukana kuin minullakin. eli ai aina halvin tunti olekkaan lopussa halvin. Kyllä mukaan mahtuu myös monenlaista asiakasta kuin työntekijääkin.

Vierailija
22/22 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä suostu tuohon!

Mäkin voisin sanoa pomolle että tulen töihin tälläviikolla vaan ma-ke mutta haluan palkan koko viikosta kuitenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla