Makasiko se Kimmo Sasi vieraan naisen kanssa vai ei?
Tuliko siitä jotain uutta tietoa? Iltalehdessä tai sanomissa oli aiemmin juttua, että risteilyllä illan päätteksi Sasi meni vieraan naisen hyttiin, mutta tapahtuiko siellä sitten jotain vai ei?
Kommentit (7)
tiennekkö kukaan minä en ollu paikalla ainaskaa tai en ainaskaa muista
Enkä ollut edes paikalla tarkistamassa. Kyllä tuo ihan ilmeisesti tuttu nainen oli, eikä mikään vieras.
tiennekkö kukaan minä en ollu paikalla ainaskaa tai en ainaskaa muista
Ehkä Viveca Sasi lukee palstaa ja kertoo meille... ai niin, taitaa olla vääränkielinen tämä palsta.
tapahtuiko siellä sitten jotain vai ei?
Miten, ap hyvä, MITEN kuvittelet että kukaan meistä 16 879:stä AV-laisesta voisi tietää, makasiko Sasi vieraan naisen kanssa hytissä vai ei?? Vain Sasi ja tuo nainen tietävät asian faktana, kaikki muu on kuulopuhetta. Sasista en äkkiseltään uskoisi että pyörisi Vauva-palstalla, ja vaikka pyörisikin, hänen vastauksensa olisi nimenomaan: puhuimme vain politiikkaa. Naiskumppani voisi olla otollisempaa AV-porukkaa, mutta luulen ettei hänkään kokisi tarvetta tulla kertomaan totuuksia tänne. "No, nyt kun kysyit, niin..."
Soitapa Sasille suoraan?
mutta mammat, vastatkaahan.
Kun olette työristeilyllä, seminaarissa yms työporukkanne kanssa ja menette johtavassa asemassa olevan, miespuolisen työtoverinne kanssa tämän hyttiin/ huoneeseen niin makaatteko te aina hänen kanssaan? Käyttekö koskaan kahdenkeskisiä keskusteluja työtoverien kanssa? Harrastatteko seksiä kaikkien tuntemienne miesten kanssa? Jos olette kahden työkumppanin kanssa öiseen aikaan, teillä on asiaa puhuttavana, olette ehkä juoneet vähän, niin harrastatteko seksiä ja unohdatte asian? Onko jokainen mies teidän mielestänne kiihottava?
Tää Sasi-hönkäily täällä paljastaa naisista _niin_ outoja asioita. :DD
ja kyllä tapahtui kovasti kaikkea.