Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä laihdutan laskemalla kaloreja ja tuntuu siltä että tässähän saa

Vierailija
21.03.2011 |

syödä paljon jotta saa päivän kalorit kokoon. Onko muilla sama huomio? Vieläkin olis 100 kaloria vailla, mutta saa jäädä sillä iltapalaan ei enempää mahdu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat kaloreita päivässä syödä? Lasketko kalorit varmasti oikein?

Vierailija
2/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisesta ruuasta koostat kalorit?

Kyllä mustakin tuntuu että "joutuu" syömään hirveät määrät jos syö vaan pelkkää salaattia, mutta tosiaan kannattaisi syödä jotain ihan oikeaakin ruokaa. Itse olen syönyt päivittäin 1500-1600 kaloria ja paino on pudonnut kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso kaloreita mistään taulukosta vaan itse arvioin, siinä voi mennä pahasti metsään.

Viime kesänä söin tosi vähän, mutta laihduin silti vaan 0,5 kg viikossa, kokonaissaldo silti n. 6 kg johon olin kyllä tosi tyytyväinen.

Nyt pitäis tsempata ja saada 5 kg pois, kesästä tullut 2-3 kg takaisin.

Vierailija
4/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kolmisen kuukautta syönyt n. 1200-1500 kcal/pv. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä lainkaan. Ja kunnon ruokaa olen syönyt koko ajan (ei siis mitään pussikeittodieettiä). Toki syömisten laatuun pitää kiinnittää huomiota. Herkkuja syön tosi rajoitetusti (mm. karkkeja), mutta niitäkin noihin kaloreihin mahtuu.

7kg on lähtenyt vajaassa kolmessa kuukaudessa :)

Vierailija
5/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään liikuntaa kun noin vähän syötte?

Vierailija
6/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200-1500kcal päivässä tarkoittaa

neljä ateriaa, kukin 300kcal ja

tarvittaessa välipala viidentenä 200kcal

Eikä mitään pussikeittoja vaan oikeata ruokaa. Vähän rasvaa.

Vierailija
7/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillon kannattaa ottaan käyttöön digitaalinen keittiövaaka ja joku ohjelma netistä, esim kalorilaskuri.fi

tuskin kuitenkaan jaksat itse laskea kaikki protskut yms. joten et saa tarpeeksi tietoa ruokavaliostasi. noitten nettisaittien avulla saat konkreettista tietoa siitä, kuinka terveellinen ruokavaliosi todellisuudessa on ja miten sitä pitäisi muuttaa.

itte olen tykästynyt tohon kalorilaskuri.fi-sivuun ja olin kyllä tosi yllättynyt kuinka tarkkaan ruokavalio pitäis suunnitella, jotta sais suositusten mukasesti kaikkee. esim pienikokoiselle 25g kuituja päivässä on jo ihan työn takana :)

En katso kaloreita mistään taulukosta vaan itse arvioin, siinä voi mennä pahasti metsään.

Viime kesänä söin tosi vähän, mutta laihduin silti vaan 0,5 kg viikossa, kokonaissaldo silti n. 6 kg johon olin kyllä tosi tyytyväinen.

Nyt pitäis tsempata ja saada 5 kg pois, kesästä tullut 2-3 kg takaisin.

ja ap:lle

jos ei syö ns mitään typerää, niin kyllä sillon saa syyä massun täyteen :)

Vierailija
8/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään liikuntaa kun noin vähän syötte?

en tiedä muista,mutta jos käyn tunnin rauhallisella lenkillä, niin kulutus on n.1650

eli ei me pienet ihmiset niin hirveesti voida syödä, jos haluu yhtään laihtua :)

Vierailija
9/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoksia olen pienentänyt, lisänä paljon kasviksia ja salaattia. Leipää(täysjyvää), hedelmiä ja marjoja, rasvattomia maitotuotteita. Pois on jäänyt sokerit ja rasvat, ne turhat kalorit. Syön ruoka-aikoina, napostelu kokonaan pois, neljä-viisi kertaa päivässä. Liikuntaa olen lisännyt. Syönnissä koitan pitää kohtuuden, ennen se tuntui olevan hukassa. Lisää piti ottaa vaikkei niin nälkä ollutkaan. Karkkia monta kertaa viikossa, liikaa rasvaa ja sokeria, tyhjiä kaloreita. Liikaa napostelua ja siitä on tosi vaikea päästä eroon. Toisaalta mikään ei ole kokonaan kiellettyä, kerran viikossa saa herkutella hyvällä omallatunnolla.

ap

Vierailija
10/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiloklubeillut jo jonkin aikaa, myös punninnut ruokiani. Ja eihän tommosta 1800kcal saa mitenkään täyteen. Mulla kalorit jää joka ikinen päivä 1200-1300 välille :(...

Noudatan vhh:ta, eikä sillä rasvallakaan voi niin paljon läträtä, että kalorit täyttyis ;)

Esim tänään on mennyt aamulla rahkaa/viinirypäleitä/makeutusjauhetta/maustamatonta jugurttia/mantelilastuja kulhollinen

lounaaksi: munakas, jossa rypsiöljyä, 3munaa ja kinkkua.

välipalana: 2 mandariinia

päivälliseksi: kanafilee (maustamaton), neljä siivua vuohenjuustoa ja Pirkka uunijuureksia. Mausteita ja rasvaa. Jälkkäriksi 2 palaa 86 prosenttista suklaata.

Ja kalorit 1315...

Salilla paloi tänään 446 kaloria.

Huomenna näköjään sama homma (suunnittelen kiloklubissa päivät etukäteen) ja salilla samat kulutukset tanssissa...

Vierailija
11/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 600-800 kcal dieetillä reilut 2kk, joskus mennyt 1000 tai enemmän. Kyllä tuo 600 vaatii jo puristamista. Aamupuuro maidolla on jo sen 200, kahvimaitoon menee päivässä 100, joten jäljelle jää 300... Hurraa, käytännössä ei saa syödä mitään.

Tosin olen nyt huomannut, että helpompi olla syömättä kuin syödä vähän. Kroppa turtuu ja nälkä/mieliteot on jo kadonneet.

Tänään olen esimerkiksi noiden kahvimaitojen lisäksi syönyt pienen annoksen makaronilaatikkoa ja pikkuisen lohisalaattia + omenan. Siinä kaikki. Eilen söin yhden Nutrilett-patukan ja pienen annoksen makaronilaatikkoa + kahvimaidot. Ei muuta.

Kiloja on lähtenyt 11,5.

Vierailija
12/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ohis

Vierailija
13/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 600-800 kcal dieetillä reilut 2kk, joskus mennyt 1000 tai enemmän. Kyllä tuo 600 vaatii jo puristamista. Aamupuuro maidolla on jo sen 200, kahvimaitoon menee päivässä 100, joten jäljelle jää 300... Hurraa, käytännössä ei saa syödä mitään.

Tosin olen nyt huomannut, että helpompi olla syömättä kuin syödä vähän. Kroppa turtuu ja nälkä/mieliteot on jo kadonneet.

Tänään olen esimerkiksi noiden kahvimaitojen lisäksi syönyt pienen annoksen makaronilaatikkoa ja pikkuisen lohisalaattia + omenan. Siinä kaikki. Eilen söin yhden Nutrilett-patukan ja pienen annoksen makaronilaatikkoa + kahvimaidot. Ei muuta.

Kiloja on lähtenyt 11,5.

pitää ottaa hiilaritankkauspäivä kerta kahteen viikkoon (silloin 3000kcal päivä) jotta laihtuminen pysyy viksuna.

Vierailija
14/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ohis :)

Vierailija
15/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiloklubeillut jo jonkin aikaa, myös punninnut ruokiani. Ja eihän tommosta 1800kcal saa mitenkään täyteen. Mulla kalorit jää joka ikinen päivä 1200-1300 välille :(...

Noudatan vhh:ta, eikä sillä rasvallakaan voi niin paljon läträtä, että kalorit täyttyis ;)

Esim tänään on mennyt aamulla rahkaa/viinirypäleitä/makeutusjauhetta/maustamatonta jugurttia/mantelilastuja kulhollinen

päivälliseksi: kanafilee (maustamaton), neljä siivua vuohenjuustoa ja Pirkka uunijuureksia. Mausteita ja rasvaa. Jälkkäriksi 2 palaa 86 prosenttista suklaata.

Ja kalorit 1315...

Huomenna näköjään sama homma (suunnittelen kiloklubissa päivät etukäteen) ja salilla samat kulutukset tanssissa...

Menet aika pitkälle metsään, jos sanot noudattavasi vhh:ta. Ensinnäkin, ei vaadi ruokien joukkoon kovinkaan paljon rasvaa, että saat nuo kalorisi täyteen (mitä ei edes karpatessa kuulu laskea).

Toisekseen,

aamupalasi: viinirypäleet eivät todellakaan ole vhh:ruokaa, vaan hyvinkin kaukana siitä.

välipala: Mandariinit ihan yhtä kaukana vhh:sta kuin nuo viinirypäleesikin.

Vierailija
16/17 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tervettä...

Vierailija
17/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kalorit 1315...

Menet aika pitkälle metsään, jos sanot noudattavasi vhh:ta. Ensinnäkin, ei vaadi ruokien joukkoon kovinkaan paljon rasvaa, että saat nuo kalorisi täyteen (mitä ei edes karpatessa kuulu laskea).

Toisekseen,

aamupalasi: viinirypäleet eivät todellakaan ole vhh:ruokaa, vaan hyvinkin kaukana siitä.

välipala: Mandariinit ihan yhtä kaukana vhh:sta kuin nuo viinirypäleesikin.

On tuossa vähemmän hiilareita kuin jos söisi esimerkiksi valkosta riisiä kanan kanssa. Karppauksestahan on kaikenlaisia muunnelmia, joissain sallitaan vähän hiilareita ja jotkut eivät salli about mitään. Muutenkaan en miellä termiä vhh (vähähiilihydraattinen) samaksi kuin karppaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi