Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin perheeseen syntyi poika, minun mies suutui siitä minulle

Vierailija
21.03.2011 |

Eli kavereille poikavauva, ja meillä on tyttöjä 3kpl. Kaverilla on nyt kumpaakin lajia. Kun sai eilen viestin vauvan syn tymästä nii ei aluksi kertonu mulle vaan panttasi tietoo, jotta jouduin lopulta soittamaan tuoreelle isälle ja kysymään mitä tuli jne. Tämän kaiken takana on miehen kaipaus omasta pojasta, itse olen kyllä sitä mieltä että meidän lapset tehty. Mutta nyt onkin minun vika kun kaverit saa poikia ja minä olen tämmönen rajoitteinen kun teen vaan tyttöjä. Mies on aivan älyttömän kade kaverilleen ja vihanen mulle. Itse olen mielettömän tyytyväinen kauniisiin tyttäriini!

Mutta eikös ole aika lapsellista!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai ne miehetkin voi kaivata "omaa pelikaveria" siinä missä naiset omaa prinsessaa.

Vierailija
2/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kerrohan sille lapselliselle ukollesi, että syy on itseasiassa hänen: siittiöiden kromosomit määräävät hedelmöittyykö tyttö vai poika.

Kysy, eikö hän osaa tuottaa lainkaan poikasiittiöitä.

Vitsi, että osaa olla typerä äijä, osanottoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä naisesta. Että mies joutuu kyllä tyytymään omaan tuotokseensa :-D.

Vierailija
4/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai ne miehetkin voi kaivata "omaa pelikaveria" siinä missä naiset omaa prinsessaa.

sitä pelikaveria ei saa...?

Mitenköhän minunkin isäni on kestänyt, kun sai kolme tyttöä ja _joutui_ pelaamaan jääkiekkoa, jalkapalloa jne. meidän kannssamme?

Vierailija
5/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän harrastaa sitä vanhakantaista ajattelua, että pojat tekevät miehen!

Sano sille, ettei sen spermanlitkulla parempaan pystytä.

Vierailija
6/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vakavasti puhuen: miehesi on aika lapsi, jos tuollaisesta mököttää. Mököttäköön, kunhan pitää sen piilossa lapsilta.

Oma isäni toivoi poikaa ja sai kolme tyttöä. Hän ei ikinä sanonut, että olemme hänelle pettymys, mutta se kävi kyllä aika hyvin ilmi rivien välistä... ei ole kivaa olla omalle isälleen pettymys, varsinkaan, kun kyse on asiasta, johon ei itse voi vaikuttaa.

Vierailija
7/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pelikaveria ei saa...?

Mitenköhän minunkin isäni on kestänyt, kun sai kolme tyttöä ja _joutui_ pelaamaan jääkiekkoa, jalkapalloa jne. meidän kannssamme?

ja isä kompensoi pojan "puuttumista" sillä, että alkoi tehdä nuorimmaisen kanssa kaikenlaisia poikamaisia juttuja. Tuloksena oli poikien urheilulajeja harrastava itsepäinen nuori nainen, joka kouluttautui ns. miesten ammattiin ja toimii muutenkin kuin miehet. Ja siitäkös isä nyt vanhana valittaa.

Vierailija
8/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvät rakastajat saavat tyttöjä.

Kuulin kerran tällaisen jutun, en osaa antaa mitään lähdettä tai tilastoa väitteen tueksi, mutta varmaan se ilahduttaa miestäsi :D

Ja kyllä, on aika lapsellista.

Vierailija
9/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös on sen sijaan typerää, mutta eihän monet miehet perinteisesti osaa tilittää rakentavammin, joten koeta ap ymmärtää sitä.

Vierailija
10/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisia noita poikia yhteenkään tyttöön.

Mun mies toivoi aina poikaa ja saikin pojan. Miehillä ja pojilla on miesten hommat ja jutut.

Kuopus 6v. sanoi, että tykkää isästä enemmän, kun he kummatkin on poikia.

No mussa se kuopus roikkuu aina kiinni.

Kyllä pitää ymmärtää, että mieskin voi toivoa poikaa, niinkuin nainen voi toivoa tyttöä.

Kyllä se kateus sun miehestä aikanaan jäähtyy ja toiki hänelle omat lapset on rakkaita.

Vierailija
11/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on miehestä kiinni tuleeko poikia vai tyttöjä...

Vierailija
12/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aina halunnut pojan, jonka kanssa touhuta niitä miesten juttuja, kalastaa, urheilla, rakentaa, leikkiä mopojen kanssa jne.. niin kai sitä nyt saa olla kateellinen ja vähän pettynyt jos ei saa poikaa.

Ei se nyt minusta tarkoita ettei mies rakasta teidän tyttö-lapsia. Tai että olisi ikuisesti nyt myrtsinä..

Kyllä niillä miehilläkin on unelmia ja toiveita, sekä tunteita ja kyllä nekin saa niitä tunteitaan joskus näyttää..

Vierailija
13/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntui siltä, mutta miksei voisi ollakin. Mutta anyway, ehkä miehesi pitäisi saada nyt vähän biologian opetusta ja vihdoin kuulla, että sukupuoli määräytyy siittöiden mukaan etkä sinä naisena voi vaikuttaa siihen mitenkään:)

Vierailija
14/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi juttu, teennäiseltä vaikuttaa

Vierailija
15/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aina halunnut pojan, jonka kanssa touhuta niitä miesten juttuja, kalastaa, urheilla, rakentaa, leikkiä mopojen kanssa jne.. niin kai sitä nyt saa olla kateellinen ja vähän pettynyt jos ei saa poikaa.

Ei se nyt minusta tarkoita ettei mies rakasta teidän tyttö-lapsia. Tai että olisi ikuisesti nyt myrtsinä..

Kyllä niillä miehilläkin on unelmia ja toiveita, sekä tunteita ja kyllä nekin saa niitä tunteitaan joskus näyttää..

tyttöjen kanssa. Mikä kumma oletus se on, että kaikki tytöt olisivat jptain pikkupissis prinsessoja, joita ei voisi vähemmässä määrinkään kiinnostaa muu kuin kynsien lakkaus ja uusin muoti?

Vierailija
16/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa lapsuudenkodissani 4 tyttöä ja mieheni lapsuudenkodissa 4 poikaa...

Vierailija
17/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin kateuden poikanen tuli esiin ,kun joku läheinen tai julkkis sai esim, tytön. Ei olis pitänyt olla mitään aihetta. T: Äiti jolla ensin kolme tyttöä ja poika.

Vierailija
18/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ainoastaan ja vain miehen kromosomeista. Missä sinä ja miehesi olitte bilsan tunnilla?

Vierailija
19/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle se poika on niin tärkee juttu.

Odotin ensimmäistä ja toivoin poikaa ja samaten mies. Sitten poika syntyi ja mies oli aivan otettu :)Sano, että muu ei oliskaan kelvannu.

Vierailija
20/23 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista on tietysti se, että miehesi purkaa tunteitaan sinuun. Kyllä se varmasti helpottaa.