Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni haluaa kuukupin?

Vierailija
21.03.2011 |

14-v. tyttäreni haluaisi alkaa käyttää kuukuppia kuukautissuojana. Minulla ei ole kyseisestä vehjaksesta mitään kokemusta, joten sanokaas AV-mammat onko siinä jotain riskejä? Pystyykö teini käyttämään sitä, itse tuntui oikein asiantuntevalta mutta hieman pelottaa mm. taudit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse pelätä, jos vaan pitää hygieniasta huolta eli pesee ja kuukautisten jälkeen keittää kupin.

Mutta hieman pahaltahan se voi tuntua, kun sen imun kuitenkin tuntee.

Varsinkin kun on noin nuori ja pienet paikat siellä.. itse en voi käyttää juuri tuon imun-tunteen takia.

Mutta kokeillahan aina voi, eikä se hukkaan mene jos ei nyt just voi käyttää, laitatte vaan säilöön :)

Vierailija
2/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse innostunut, pesee ja desinfioi kuin kunnolla, niin tautien mahdollisuutta ei ole.

Käyttö on useimmilla hankalaa alkuvaiheessa ja saattaa mennä useampi kuukausi, kun alkaa sujumaan.

Suosittelen käymään jossain sopivassa kaupassa esim. apteekissa myydään joitain ja ottamaan tytön mukaan, niin voitte kysellä askarruttavia kysymyksiä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli, toimi hyvin ja oli oikein kätevä. Nyt raskauden jäljiltä vielä kupiton, mutta tulee ehdottomasti taas käyttöön kun on tarvis!

Tietty pitää pitää puhtaana, eipä siinä kai muita riskejä (olisko joku merkki ollut valmistettu eri aineesta -> jos oli jollekin allerginen niin sopi vaan tietyn merkkinen kuppi, mutta kun ei asia koskenut minua niin en tarkemmin muista. googlaamalla löytyy).

Vierailija
4/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika hankala/kivulias käyttää.

omasta nuoruudestani muistan että pelkkä minikokoinen tamponikin tuntui liian isolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme