Ratkaiskaa mun ja miehen riita!! Tarrat irti vai kiinni? (ov)
Ostettiin sitten tuossa uusia juomalaseja ja nyt ei päästä yhteisymmärrykseen siitä, että tuleeko ne tarrat ottaa laseista irti vai ei. Miehen mielestä pitää, mun mielestä ne voi siihen jättää. Miten on?
http://aijaa.com/v.php?i=000127732376.jpg
Kuvassa lasi ja vielä toistaiseksi irroittamaton tarra. Auttakaa!!
Kommentit (51)
Monilla on niitä orthexin muovisia altakastelukukkaruukkuja ja niissä on ne viivakooditarrat edelleen paikoillaan vaikka kukka on jo istutettu.
Suurimmalla osalla on todennäköisesti ne tarrat sen takia, että ei ole tajunnu et ne on tarroja tai et ei ole vaan jaksanu repiä pois!
Mä kyllä revin kaikki tarrat aina pois.
kun laseissa on tarroja. :(
Ei niistä lika irtoa, yöööööök!
Mitä vit...aliksen väliä. Itse en ota tarroja, jos ne on hankala ottaa. Sellaisia vaatteita ei ole koskaan vastaan tullut, joista ei olisi helposti lähtenyt ylimääräiset tuotemerkit. Kukkaruukkuihin, astioihin yms. monesti jää kiinni vaikka yrittäisikin pestä... en viitsi välttämättä aina edes yrittääkään. Ja vielä bakteereita jäis johonkin Iittala lappuun... jukra kuinka 'vaarallista' (sarkasmia).
Tuollaisista laseista ottaisin ehdottomasti tarrat irti. Rumiakin ovat kuin mitkä (sekä lasit että tarrat, mutta erityisesti tarrat). Esim. Iittalan laseihin jätän kyllä tarrat paikalleen.
Että kaikki varmasti tietävät että kyseessä on IITTALAN lasi...;D
saa myydessä korkeamman hinnan jos on tarrat jäljellä.
mutta selvennyksenä:
se miksi jotkut jättää tarroja astioihin kiinni on että osa ihmisistä haluaa että dorkakin tajuaa punaisesta i-tarrasta että ollaan laitettu astioihin rahaa, nämä on iittalaa :D
itse en ymmärrä tätä, meidän kaikki astiat on iittalaa mutta irrotan kyllä tarrat. parissa on ollut niin tiukassa että olen antanut tiskikoneen liottaa ne irti ja siksi joissain lautasissa ovat olleet jonkin aikaa.mutta tosiaan jollekkin iittalan astiat ovat joku statussymboli (?!?!?:DDDD) ja siksi tarrat. en usko sinun saavan noilla laseilla statuspisteitä jos niitä olet vaikka, oli niissä tarrat tai ei.. eli ole miehelle mieliksi ja ottakaa tarrat vaan pois =)
esim. Iittalan laseista otan ne teipit irti ja liimaan pikaliimalla että pysyvät varmasti :)
Ihmiset kuvittelevat etta jos jattaa niihin Iittalan laseihin tarrat etta ne olisivat jotenkin hienot ja kalliit lasit ja muut nakevat etta ne on varmasti Iittalan eika muita laseja. Hah tokkai ne tarrat otetaan pois...otathan vaatteista hintalaputkin pois. Iittalan laseja saa euron kpl jos ovat 2 laatua eika niista edes sita huomaa. Eivat ole sen kalliimpia laseja kuin muutkaan...Jotkut lasit ovat vahan kalliimpia.
jos ajattelen myydä lasit eteen päin,jätän tarrat, jos omaan käyttöön tarrat pois, koska ajan myötä ne käytössä kuitenkin lähtevät
Lasithan joka tapauksessa tiskataan ennen käyttöönottoa, jolloin tarrat hyvässä lykyssä irtoavat.
Tarrat kannattaa jättää jos saa lasin valmistajalta (Luminarc, Iittala) korvauksen heidän tuotteensa mainostamisesta.
Eli: tarrat pois tietenkin.
Mä olen aina ajatellut, että ne on tavallisia käyttöastioita. Jos mä ostan juomalaseja, niin en mä niistä ajattele, että pitää tarrat jättää, jotta voi myydä kalliimmin eteenpäin :D
Mä ostan ne juomalaseiksi, ihan meidän omaan käyttöön. Ostaako joku astioita eteenpäin myytäväksi? Ja miten ihmeessä joku paskainen tarra parantaisi sitä arvoa :D
i tarrat voi säilyttää ja muut voisi poistaa.