Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaa mun ja miehen riita!! Tarrat irti vai kiinni? (ov)

Vierailija
21.03.2011 |

Ostettiin sitten tuossa uusia juomalaseja ja nyt ei päästä yhteisymmärrykseen siitä, että tuleeko ne tarrat ottaa laseista irti vai ei. Miehen mielestä pitää, mun mielestä ne voi siihen jättää. Miten on?

http://aijaa.com/v.php?i=000127732376.jpg

Kuvassa lasi ja vielä toistaiseksi irroittamaton tarra. Auttakaa!!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selvennyksenä:

se miksi jotkut jättää tarroja astioihin kiinni on että osa ihmisistä haluaa että dorkakin tajuaa punaisesta i-tarrasta että ollaan laitettu astioihin rahaa, nämä on iittalaa :D

itse en ymmärrä tätä, meidän kaikki astiat on iittalaa mutta irrotan kyllä tarrat. parissa on ollut niin tiukassa että olen antanut tiskikoneen liottaa ne irti ja siksi joissain lautasissa ovat olleet jonkin aikaa.

mutta tosiaan jollekkin iittalan astiat ovat joku statussymboli (?!?!?:DDDD) ja siksi tarrat. en usko sinun saavan noilla laseilla statuspisteitä jos niitä olet vaikka, oli niissä tarrat tai ei.. eli ole miehelle mieliksi ja ottakaa tarrat vaan pois =)

Vierailija
22/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minä nolo kun olen jättänyt Iittalan laseihini tarrat. En kyllä kehtaa enää kulkea ulkona valoisan aikaan. Nyt kaikki ovat tajunneet että koitamme vaan esittää rikkaita vaikkemme oikeasti ole ja sekin yritys kusi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeassa....kaikesta sitä pitääkin riidellä!

Vierailija
24/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minä nolo kun olen jättänyt Iittalan laseihini tarrat. En kyllä kehtaa enää kulkea ulkona valoisan aikaan. Nyt kaikki ovat tajunneet että koitamme vaan esittää rikkaita vaikkemme oikeasti ole ja sekin yritys kusi!

Oikeesti tää tyyppi meni salamana repii tarroja irti, yrittää vaa esittää.

Vierailija
25/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tää tyyppi meni salamana repii tarroja irti, yrittää vaa esittää.

Kunhan vedättää, mutta on kohteliasta vieraita kohtaan ottaa ne Luminarcin tarratkin pois, antaa muuten turhan epäsiistin kuvan :D

Vierailija
26/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarrat Iittalan tarroilla, niin meillä on ainakin tehty.

Vierailija
27/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pikkasen eri juttu" :D No niin on. Hyvin, hyvin pikkasen.

No mutta hyvä ihminen kun Iittalan ja jotkut Luminarcin lasit on pikkasen eri juttu. Vai onko tämä huono provo?

Kaverilla just näin sen iittalan laseissa tarrat niin aattelin siksi jättää omiinkin kiinni. Ei kai se nyt laseista ole kiinni milloin ne tarrat jätetään ja milloin ei?

ap

Vierailija
28/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt niitä tarroja. Osalla vielä ne repsottaa rumasti, mutta pois ei voi ottaa :). Mä otan pois yleensä nuo tarrat. Joskus ne on niin tiukassa, että pitää antaa niiden olla vähän aikaa.

Vierailija
29/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan tajunnut, että jos joku jättää tarrat paikoilleen niin siinä on taustalla vähintäänkin identiteettikriisi ja piilevä köyhyysloukku... Joo. Itse otan tarrat pois ehkä pohjimmiltaan sen takia, että ne saattavat kuitenkin itsestään lähteä niin haluan että kaikki lasit ovat samanlaisia eikä niin että jossain on merkki ja jossain ei. Eikä niitä tarroja kyllä mihinkään tarvitakaan, sikäli pois vaan.

Muistaakseni jossain Iittalan nettisivuilla joskus luin vastauksen tähän kysymykseen että pitääkö ne ottaa pois vai ei. Siellä sanottiin että on ihan makuasia, voi tehdä ihan kuinka haluaa. (olisitteko voineet uskoa, huh?!) Neuvottiin jotain mitä pitää tehdä laseille jos haluaa että tarrat pysyvät kiinni.

Itse kysymykseen vastaus: Ota pois. Sekä jo mainitsemieni syiden vuoksi, että myös siksi että nuo ovat halpislaseja. Itselle tulisi noista tarroista nimittäin mieleen vain, että omistaja on ollut niin laiska, ettei niitä ole viitsinyt ottaa pois. Rumat tarrat. :P

Vierailija
30/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tarrat. :P

Ai, onko ne iittalan tarrat jotenkin kauniimpia sitten, että ne voi astioihin jättää?

Mistä tietää onko tarra kyllin kaunis jätettäväksi?

Vierailija
31/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset irrottaisin.

Vierailija
32/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi tyyriimpi kippo, niin toki tarrat jätetään paikoilleen, koska vaikuttavat lasien arvoon (näin minulle kerrottin Iittalan liikkeessä). Mutta halpismerkeistä ottaisin pois.

Vierailija
33/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole suunnitellut punaista palloa tuotteeseensa, siksi ne tarrat ei kuulu käytössä olevaan tuotteeseen. Tarran tarkoituksena on että erottuvat KAUPAN hyllyllä.

Vierailija
34/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tarrat. :P

Ai, onko ne iittalan tarrat jotenkin kauniimpia sitten, että ne voi astioihin jättää?

Mistä tietää onko tarra kyllin kaunis jätettäväksi?

Iittalan tarra on pelkkä pieni, yksinkertainen ja yksivärinen logo. Tuo kyseinen tarra on pitkä halvankuuloinen tuotenimi. Minun mielestäni se oli ruma.

Aina ei voi tietää, mikä on muiden mielestä rumaa ja kaunista. Mutta jos kysyy täällä foorumilla niin yleensä saa suoria vastauksia.

Vierailija
35/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ketju onkin mennyt vähän raiteiltaan niin vastaus taitaa olla minullekin selvä - tarrat lähtee. Vähän epäselväksi kyllä jää, että miksi joihinkin sitten tarrat saa jäädä ja joihinkin ei eli millä kriteerillä ne saa olla?

ap

Vierailija
36/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kivi-kynttilöitä ja niissä on merkit ja se ärsyttää suunnattomasti. En ottanut niitä heti irti eikä niitä enää saa. Nykyään otan heti tarrat pois, kun tuon kaupasta kotiin.

Vierailija
37/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanotte? Syy on ihan puhdas laiskuus, jos tarra on tiukassa en viitsi repiä, kyllä ne jossain vaiheessa irtoilevat.

Vierailija
38/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö vaatteisiin tarrat?

Vierailija
39/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrojen esitteleminen on köyhälistön brassailua.

Vierailija
40/51 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin muihinkin tuotteisiin viivakoodi-tarran tms paikoilleen?

vast. pois tarrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän