Huh, huh, ketkähän taas
meidänkin asioita alkaa ajamaan?
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1297771/nama-julkkikset-ai…
Ei oo hääppönen joukko.
Kommentit (9)
hoitaneet hommat myös eduskunnassa ja siksi Väätäinen vois olla hyvä, mutta aika vanha jo.
mutta jos joku sääliö meinaa vielä äänestää tuollaisia hoitamaan meidän yhteisiä asioita, niin ei hyvää päivää!
mutta ei se noilla ainakaan parane. Tosin saahan sinne olla ehdolla kuka hyvänsä. Sitä mä eniten ihmettelen, että miten tyhmä pitää olla että äänestää sinne jotain bb-tyyppiä tai stripparia :D
Esim. Toivola, Storgård, Muyingo ja Räty ovat sellaisia jotka voisivat varmasti ihan hyvin hoitaa edustajan tehtäviä (itse en kyllä ääneistäisi näitä kaikkia).
Olen itse korkeakoulutettu ja ymmärrän erittäin hyvin koulutuksen merkityksen. Kuitenkin ainoastaan yhteiskuntatieteellinen koulutus on sellaista, joka varsinaisesti tarjoaa parlamentaariseen työskentelyyn tarvittavaa osaamista. Esim kauppatieteilijät eivät oman osaamisalansa lisäksi välttämättä omaa kovin vankkaa ymmärrystä yhteiskunnan toiminnasta kokonaisuutena. Ja koska koko eduskunta ei voi olla täynnä pelkkiä sosiologeja tms. niin ei ole mitään syytä olettaa että kaikki kansanedustajay olisivat erityisen korkeasti koulutettuja tai juuri tietynlaista osaamista omaavia. Esim. päihdetyöntekijä, sosionomi tai vaikka se kauppatieteilijä voi olla ihan varteenotettava ehdokas. Ihan kaupan kassa -pohjalta en silti lähtisi ehdokkaaksi, ellen sitten olisi istunut kunnanvaltuustossa, osallistunut yhteiskunnaliisin asioihin liittyvään järjestötoimintaan tms.
Mutta ne Ibi Lovet ja Kurhiset voisi kyllä oikeasti miettiä asiaa uudestaan. vaikka eipä silti, eihän noista kaikkein turhimmista varmaan kukaan pääse läpi. Kuka äänestäisi jotain Teroa, jonka meriitit näyttäis olevan työ kaupan kassana ja tositv-julkkuna? Vaikka toisaalta, äänestäähän ihmiset Persujakin...
Käykäähän vaalikoneista kattomassa näitten kommentteja. Ainakin Pöystillä oli YLEssä kyllä niin paljon mielipiteitä, että meinas itku päästä :)
On sen verran asiaihminen.. Muuten tuo lista ei säväyttänyt, hyvin mitättömällä "julkisuudella" moni hakeutuu politiikkaan. Esim. en ollut koskaan edes kuullut mistään Ibi Lovesta tai Kurhisesta ennen tätä.
on jatkuvasti retuperällä jos tuollaista joukkoa valitaan.