Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoavatko halut raskauden alettua?

Vierailija
21.03.2011 |

Miten on käynyt teille siskohyvät? Kaksi viivaa kun tuli näkyviin niin ei ole seksi enää kiinnostanut. Mies taitaa vähän turhautua kohta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kuvotuksen aikana vähäisemmät, sitten tavallista suuremmat halut minulla.

Vierailija
2/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut olivat kymmenkertaiset verrattuna normaaliin, ja minulla panettaa normaalistikin monta kertaa päivässä.

Eli raskauden aikana panetti lähes kokoajan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen voi olla helposti 6 kk ilman seksiä. Miehen läsnäolo edes samassa tilassa etoo jo.

Terveisin,

raskaana olevan naisen mies

Vierailija
4/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen voi olla helposti 6 kk ilman seksiä. Miehen läsnäolo edes samassa tilassa etoo jo. Terveisin, raskaana olevan naisen mies

Vierailija
5/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se lehmä

Vierailija
6/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin pitkälti näin. Vielä kun joka välissä korostetaan ja alleviivataan sitä miten ei varmasti tee mieli miestä, niin eipä ole kivaa kellään. :(

Vierailija
7/10 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta sitten..

viikkoja oli varmaan vajaata parikymmentä..

..aivan älytön halu ja panetus, sekä kiinnostus kaikkeen uuteen seksin saralla..

on ollut mahtavaa aikaa, seksiä useita kertoja viikossa, uusia leluja, uusia asentoja, uusia tapoja.

FUN!

Vierailija
8/10 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne halut suurimmalta osalta äitejä katoaa ja ne joilla kasvaa, ovat vähemmistönä.

nimemerkki katkera ja kuitenkin kahden lapsen isä

Vierailija
9/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika pitkälti jäivätkin sitten sille tielleen, mutta se on monen tekijän summa ainakin meillä.

Ensimmäisen raskauden alussa mulla oli erittäin rajua pahoinvointia - minä makasin vessan lattialla pää pöntössä lähes kaiken kotona viettämäni ajan, ja mies seisoi selän takana raakkumassa, miten kyllä kaikki muut naiset haluavat seksiä ihan koko ajan raskaana ollessaan mutta minä olen ihan friikki ämmä koska en tahdo naida ja oksentaa yhtä aikaa. No, pahoinvointi meni ohi aikanaan, ja siinä vaiheessa alkoi minulla vähitellen seksihalut palata. Oletin, että mies olisi tyytyväinen, mutta ei - nyt olinkin friikki idiootti, kun edes kuvittelin, että joku mies voisi haluta harrastaa seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Vatsa oli alkanut pyöristyä ja raskaus erottui. No, aikaa myöten vauva syntyi, ja kun jälkivuoto oli loppunut yms. synnytyksen jälkeiset vaivat olivat parantuneet, oli jälleen edessä uusi yritys seksielämän aloittelemiseksi - minä friikki idiootti ämmä kun kuvittelin, että joku mies todella voisi harrastaa seksiä imettävän äidin kanssa. Imetyksen loputtua minä friikki ämmä en tajunnut, että raskausarpinen vatsa aiheuttaa vakavia erektio-ongelmia, ja niin edelleen.

Viimeisen kuuden vuoden aikana olin seksuaalisesti kiinnostava vain hyvin lyhyen aikaa - kun mies halusi toista lasta. Silloin käytiin jopa pariterapiassa setvimässä näitä ensimmäisen raskauden aiheuttamia loukkauksia ja niin luvattiin ja vannottiin, että on opittu virheistä eikä niitä toisteta ja etten minä ole syypää ja plaaplaaplaa, mutta sama ralli alkoi uudestaan heti raskaustestistä ja on jatkunut aina näihin kuukausiin. Viime aikoina mies on alkanut taas olla hiukan myötämielisempi ja kiinnostunut seksistä, koska hän haluaisi kolmatta lasta. Minä puolestani en tajua, miten hän voi edes kuvitella että voisin päästää hänet niin lähelle minua, että lapsen alulle saaminen onnistuisi.

Vierailija
10/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai oikeastaan ne vain lakkaavat kohdentumasta siihen omaan naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan