Mitä enemmän harrastaa seksiä, sitä enemmän sitä tekee mieli.
Nälkä kasvaa syödessä! Tämä on terapeuttienkin neuvo, vaikka ei mieli tekisi niin kannattaa edes yrittää aluksi! Siitä se alkaa kirjaimellisesti luistamaan :)
Kommentit (7)
Halut on sitä suuremmat mitä pidempi tauko.
toimii myös niin, että kun yleensä saattaa mennä viikko tai kaksi kun työkiireiden, lapsenhoidon ja väsymyksen lomassa jaksaa seksiä harrastaa, niin sit kun jaksaa, niin tekeekin heti seuraavana päivänä mieli taas...
huomattu on. Mies jos saa kerran viikossa, se haluu joka päivä, jos se saa joka päivä, se haluu kaks kertaa päivässä ja jos se saa kaks kertaa päivässä, niin se ei enää pidä käpäliään irti minusta lainkaan.
Eli ei parane antaa joka päivä, jos tahtoo joskus nukkuakin... (Tykkää vielä vetää pitkällä kaavalla... Joskus niin pitkällä, että mua alkaa jo haukotuttamaan...)
ja kyllä halut vähentyneet koko ajan, enää ei oikeastaan ollenkaan haluja.
Aiemmin deittailin miehiä ja halut vain paranivat koko ajan.
Eli mun kohdalla ainakin pitää paikkansa.
Ja toisinpäin myös, mitä vähempi sekstailee sitä vähempi tekee mielikään.
Huomaan, että mun tekee aina hyvän seksin jälkeen mieli lisää, samana yönä, tai aamulla, ja seuraavanakin päivänä. Sitten kun lapset valvottaa, väsyttää, eikä jakseta sekstailla useampaan päivään, ei tee edes mieli.
Mies taas taas ei hirveästi innostu samana päivänä kahta kertaa, mutta jos muutama päivä taukoa, ei pysty mitään muuta ajattelemaankaan.
Lapsiperheessä näin, nuorina ennen lapsia jaksettiin ja himoittiin koko ajan.