Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sopimus ei pidä

Vierailija
21.03.2011 |

Mikä tällaisen käytöksen takana on?

Sovin ihmisen kanssa ihan selkeästi siitä, mitä tehdään, milloin, miten, kuka tekee jne.

Ei onnistu.

Ko. ihminen säveltää jutusta ihan oman version. Yleensä niin että hän raataa äärirajoilla, eikä kukaan muu voi tehdä mitään, koska hän käskyttää kaiken.

Jos kysyy, miksei tehty niin kuin sovittiin, vastaus on joko, että tämä oli hänestä fiksumpaa tai että se sopimuksen perääjä on tyhmä pilkunnussija.

Mistä ihmeestä tuollainen käytös voi johtua??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on narsisti ja luulee yhä 2 vuotta eron jälkeenkin voivansa pomputella mua miten haluaa. sanoinpa mitä tahansa niin aina ex vääntää sen toisin. lastenvalvojan silmissä ex on aivan ihana ja minä vain vittumainen akka joka ei anna periksi tapaamissopimuksen teossa. exän kanssa monesti sovittu jo puhelimessa tarkkaan asiat mutta sitten kun ne pitäisi paperille saada niin ei.

Vierailija
2/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisään että ex ei tunnu hyväksyvän uutta suhdettani jonka takia myös hankaloittaa asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tämä kuvio on toistunut vuosia.

Kun sitten kartan tekemästä tämän ihmisen kanssa mitään, sekin on sitten kuulemma törkeää.

En vain tajua, miten voisin toimia, kun aina tulee lunta tupaan.

Enkä oikein ymmärrä, miksi minunkin asioistani tulee hänen asioitaan ja minusta suunnilleen omassa kodissani sivustakatsoja.

Ko. ihminen pitää käytöstään vain avuliaana ja hän on mielestään sosiaalinen. Mutta olen ollut havaitsevinani, että hänelle käy muidenkin kanssa samoin, mm. yhdistystoiminnassa.

ap

Vierailija
4/4 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on narsisti ja luulee yhä 2 vuotta eron jälkeenkin voivansa pomputella mua miten haluaa. sanoinpa mitä tahansa niin aina ex vääntää sen toisin. lastenvalvojan silmissä ex on aivan ihana ja minä vain vittumainen akka joka ei anna periksi tapaamissopimuksen teossa. exän kanssa monesti sovittu jo puhelimessa tarkkaan asiat mutta sitten kun ne pitäisi paperille saada niin ei.

Lasten isä on niin paha manipuloija, että saa mustankin näyttämään valkoiselle ja puhuu tuosta vaan viranomaiset ympäri. On aina viaton (koskien vaikka juuri sovitun rikkomisia - häntä ei sovittu koskaan koske) mutta auta armias jos joku rikkoo häntä vastaan, silloin on piru irti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä