Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa sitä sanoisi riittävän selvästi (vierailuasiaa)

Vierailija
20.03.2011 |

vieraille, että nyt olisi aika lähteä.....

Kun aina vaan venyy iltamyöhään eikä pääse iltahommiin. Yleensä ihan röyhkeästi laitan lapsille iltapalaa jne. Ja useamman kerran sanon, että "joo, ihan kohta mennään nukkumaan" jne. Ei mee viesti perille! Hitto!

Kerro hienovaraiset ja vähemmän hienovaraiset keinosi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on kerran isäntäperhe sanonut ihan suoraan, että joutuvat nyt pyytämään meitä lähtemään, koska haluavat nukkumaan. Mun mielestä se oli ihan asiallista, kiitimme illasta ja poistuimme. Ei aina voi olla ajatustenlukija, tuokin on asia mistä voi ihan suoraan sanoa.

Vierailija
2/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noi meidän lapset ei muuten malta mennä nukkumaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai teidänkin vieraat olettavat teidän tekevän niin? Mutta ei kai siihen auta kuin sanoa sitten ihan ystävällisesti mutta suoraan.

Vierailija
4/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapsi on valmis nukkumaan, lapselle sanon, että sano tädille tai sedälle hei hei... lapsi sanoo hei hei ja vieraat tajuavat lähteä... :D ehkä vähän törkeätä, mutta jos ei ne muuten vihjailuja ymmärrä..

Vierailija
5/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää oli siis miehen ystävä, ja ennen lapsia.

Tuli meille kylään ilmottamatta, sanoin että mies nukkumassa. Nooo ei haittaa, istuu tietokoneelle ja rupee tekee jotain omia juttuja.

Siinä hommailee tuntitolkulla yöhön asti ja minä vihjailen hienovaraisesti ja vähemmän hienovaraisesti että pitäs lähteä. Syön iltapalan, pesen hampaat ja meikit, vaihdan yökkärin, sammutan valot(!!) ja telkkarin, suljen verhot. Mutta EI, tyyppi vaan ihan muina miehinä istua töröttää koneella. Nyt naurattaa, sillon ei todellakaan. Lopulta hain vaan tyypin takin eteisestä, törkkäsin käteen ja sanoin että Heihei :D

Vierailija
6/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää oli siis miehen ystävä, ja ennen lapsia.

Tuli meille kylään ilmottamatta, sanoin että mies nukkumassa. Nooo ei haittaa, istuu tietokoneelle ja rupee tekee jotain omia juttuja.

Siinä hommailee tuntitolkulla yöhön asti ja minä vihjailen hienovaraisesti ja vähemmän hienovaraisesti että pitäs lähteä. Syön iltapalan, pesen hampaat ja meikit, vaihdan yökkärin, sammutan valot(!!) ja telkkarin, suljen verhot. Mutta EI, tyyppi vaan ihan muina miehinä istua töröttää koneella. Nyt naurattaa, sillon ei todellakaan. Lopulta hain vaan tyypin takin eteisestä, törkkäsin käteen ja sanoin että Heihei :D

oliko tuo joku avohoitopotilas vailla kaikkea käsityskykyä...? Oisithan sä tietty voinut potkia miehesi ylös, ois hoitanut likaisen työn.... :)

Vierailija
7/7 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menin nukkumaan. Valvottivat miestäni klo 6 aamulla. Juu, eikä ole sen jälkeen kylään kutsuttu.