Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sun tyyli ja ikä?

Vierailija
20.03.2011 |

Millä sanalla kuvailisit sitä? Voit myös kertoa sun lempparimerkkisi? Minkätyylisiä koruja pidät?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina korkokengät, aina hame tai mekko, aina hiukset kiharrettu, usein helmet kaulassa.

Ikää 36 v.

Vierailija
2/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen, rento tyyli. Tykkään yksivärisistä vaatteista ja näin talvella kerrospukeutumisesta. En käytä juuri kirkkaita värejä paitsi pienemmissä yksityiskohdissa. Mukavuus on mulle hirveän tärkeää vaatteissa.

En oikein osaa käyttää koruja. Ainoat säännöllisesti käyttämät koruni ovat lävistyskoruja.

Olen 30-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tyyliä nyt kuvailisi... yksikertainen, urbaani. Käytän paljon mustaa. Lempimerkki on Armani Jeans.

Vierailija
4/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gootti ja 26v.

Suosin korsetteja ns. lepakkohihaisia paitoja. Hameet kuuluvat myös suosikkivaatteisiini.

Mitään tiettyä merkkiä en suosi, mutta osta vaatteet pitkälti Emp:ltä, huutiksesta XtraX:ilta

Vierailija
5/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se :) ei mitään tyyliä, puen fiiliksen mukaan, enkä todellakaan mieti mitä muut sanoo.. itse leikkaan tukkaniki ku sille tuulelle satun :)

Ainoat korut on sormus ja kultainen risti kaulassa..

24-vuotias

Vierailija
6/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

converse, svea, gsus, ym. Välillä ihan perus leggareita ja tunikoita. Hopeisia isoja koruja. En voi sietää tätimäistä tyyliä.

Vierailija
7/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gootti ja 26v.

Suosin korsetteja ns. lepakkohihaisia paitoja. Hameet kuuluvat myös suosikkivaatteisiini.

Mitään tiettyä merkkiä en suosi, mutta osta vaatteet pitkälti Emp:ltä, huutiksesta XtraX:ilta

löytyy, on vihkisosrmus. Muita en käytä.

Vierailija
8/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylini on sellainen rock henkinen mutta naisellinen. En juuri koskaan käytä housuja,yleensä käytän mekkoja ja joskus hameita. Vaatteet aika pitkälti mustia, mutta myös punaista ja vihreää jonkin verran. Materiaaleissa tykkään pitsistä, nahasta, satiinista ja läpikuultavista kankaista. Ostelen vaatteita milloin mistäkin, aika pitkälti näistä perus Seppälä, Lindex, Kappahl, huutis. Niistä sitten yhdistelen mieleisiäni kokonaisuuksia.

Vierailija
9/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suosin silti melko klassista linjaa.

Pukeudun useimmiten tunikaan ja legginseihin/kireisiin farkkuihin ja korkossaappaisiin. Ulos baariin lähtiessä heitän jonkin lyhyen seksikkään minimekon päälleni, kokomustaa tai valkoista. Koruina aito timanttikaulakoru & jotkin timanttikorvikset arkisin, tai sitten näyttävämmät hopeiset, helmiäkin joukossa, juhlaan. En ole naimisissa joten en käytä sormuksia lainkaan tällä hetkellä.

Mekko on joskus töissäkin, mutta sellainen työhön sopiva versio pituudeltaan ja kaula-aukoltaan.

Lenkille sitten eri vaatteet ja kuntosalille viimeisintä muotia.

Kengät on tärkein asia minulle, omistan yli 200 paria, ja kaupasta tarttuu mukaan aina uudet jos löytyy jotkut hienot, hinnasta viis.

Mua luullaan jostain syystä 10v nuoremmaksi aina, töissä sekä vapaalla, ikää 33v.

Ja hiukset on luonnostaan pitkät blondit, naamassa rusketus ja kevyet irtoripset, mutta en vedä tyyliä överiksi, vaan näytän melko luonnolliselta.

Vierailija
10/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suosin silti melko klassista linjaa. Pukeudun useimmiten tunikaan ja legginseihin/kireisiin farkkuihin ja korkossaappaisiin. Ulos baariin lähtiessä heitän jonkin lyhyen seksikkään minimekon päälleni, kokomustaa tai valkoista. Koruina aito timanttikaulakoru & jotkin timanttikorvikset arkisin, tai sitten näyttävämmät hopeiset, helmiäkin joukossa, juhlaan. En ole naimisissa joten en käytä sormuksia lainkaan tällä hetkellä. Mekko on joskus töissäkin, mutta sellainen työhön sopiva versio pituudeltaan ja kaula-aukoltaan. Lenkille sitten eri vaatteet ja kuntosalille viimeisintä muotia. Kengät on tärkein asia minulle, omistan yli 200 paria, ja kaupasta tarttuu mukaan aina uudet jos löytyy jotkut hienot, hinnasta viis. Mua luullaan jostain syystä 10v nuoremmaksi aina, töissä sekä vapaalla, ikää 33v. Ja hiukset on luonnostaan pitkät blondit, naamassa rusketus ja kevyet irtoripset, mutta en vedä tyyliä överiksi, vaan näytän melko luonnolliselta.

Vierailija
11/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei sitä oo.

Kuljen verkkareissa kesät talvet. Eli työmatkat pyörällä, ja töissä työvaatteet.

Pienet nappikorvikset ja kultainen pieni sydän kaulassa.

Vierailija
12/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon farkkuja, erilaisia hameita, joskus legginsejä. Yläosat on erilaisia, mutta koska olen muodokas ihminen, niin ne ei saa olla säkkejä. Pitää erottua, missä menee mun rinnat ja vyötärö. Mekkoja koskee oikeastaan sama vaatimus. Olen 30 ja luulen näyttääni ikäiseltäni.

Väreinä pääasiassa musta ja vihreä. Joskus mustan tilalla sininen, koska en oikein halua yhdistää sinistä ja mustaa.

Töissä voin käyttää vain korviksia ja sormuksia, mutta muuten käytän aika paljon myös rannekoruja. Pääasiassa korut ovat puisia tai hopeisia. En käytä kaulakoruja, koska rinnat ovat suuret. Tai no joskus pitkiä helmiä. Aina on koruja kuitenkin.

Merkeistä suosin pieniä luomumerkkejä, PO.P:tä, Indiskaa...

Vierailija
13/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkarit / farkut, huppari, lenkkarit siinäpä se :) ei mitään tyyliä, puen fiiliksen mukaan, enkä todellakaan mieti mitä muut sanoo.. itse leikkaan tukkaniki ku sille tuulelle satun :)

Ainoat korut on sormus ja kultainen risti kaulassa..

24-vuotias

Paitsi kaulakoru on hopeinen. Ikää mulla 51 vuotta.

Vierailija
14/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultakoruja, joskus helmiä

kesäisin näyttäviä pukukoruja joskus

48 v

Vierailija
15/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin koruja, joskus kuitenkin ja yleensä ne on jotain varta vasten tiettyyn asuun ostettuja.

Käytän farkkuja ja muitakin housuja, legginsejä, tunikoita, hameita ja mekkojakin. Yleensä mun vaatteet on vähän laadukkaampia. Joskus sorrun halpiksiin, mutta harvoin ja ne menee yleensä tosi äkkiä kierrätykseen. Mulla on paljon lempimerkkejä ja ne on käytössä hyviksi todettu. Näitä on mm. Masai, Noa Noa, Bon'a'parte, Micha ja MaxMara. Satunnaisesti Esprit, Kello, InWear, Sand, Jensen Woman jne. jne.

Joskus tilailen neuleita (on myös joitain paitiksia ja toppeja) Peter Hahnilta. Ne neuleet on aivan upeita laadultaan ja klassisia malliltaan. Tuon hintaisia ei viitsi pintamuotina ostaa. Niiden pitää mennä useita vuosia.

Kengistä mulle sopii Vagabond ja Ecco. Clarksejakin on, mutta ne ei sovi mun jalalle yhtä hyvin kuin nuo ekana mainitut.

Vierailija
16/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin koruja, joskus kuitenkin ja yleensä ne on jotain varta vasten tiettyyn asuun ostettuja. Käytän farkkuja ja muitakin housuja, legginsejä, tunikoita, hameita ja mekkojakin. Yleensä mun vaatteet on vähän laadukkaampia. Joskus sorrun halpiksiin, mutta harvoin ja ne menee yleensä tosi äkkiä kierrätykseen. Mulla on paljon lempimerkkejä ja ne on käytössä hyviksi todettu. Näitä on mm. Masai, Noa Noa, Bon'a'parte, Micha ja MaxMara. Satunnaisesti Esprit, Kello, InWear, Sand, Jensen Woman jne. jne. Joskus tilailen neuleita (on myös joitain paitiksia ja toppeja) Peter Hahnilta. Ne neuleet on aivan upeita laadultaan ja klassisia malliltaan. Tuon hintaisia ei viitsi pintamuotina ostaa. Niiden pitää mennä useita vuosia. Kengistä mulle sopii Vagabond ja Ecco. Clarksejakin on, mutta ne ei sovi mun jalalle yhtä hyvin kuin nuo ekana mainitut.

Vierailija
17/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä farkut, joskus myös mekko tai hame. pidän mustasta, lilasta ja violetista, silmälasinikin ovat violetit. valtaosa vaatteista kuitenkin mustaa.. materiaaleista pitsi, sametti ja satiini miellyttävät eniten. rakastan nahkatakkeja ja erillaisia vakosametti/plyysisametti bleisereita sekä kaikenlaisia huiveja (suosikkini musta pitsinen). kengissä korko on ehdoton, vaikka pienikin mutta hiekkalaatikolle laitan croksit tai tennarit.

eyliner & huulipuna ovat tärkeintä meikissäni, mutta voin myös lähteä ulos pelkällä kulmakynällä ehostettuna. hiukset ovat lyhyehköt ja yleensä tummat, tällä hetkellä punamustat. minulla on useita erillaisia sormuksia ja kaulassa yleensä kalevalakorun Hanna Pakarinen-riipus (ketjuun vaihdettuna) sekä ranteissa kaikenlaista mielialan mukaan. lävistyksiä ei ole kuin korvissa, mutta tatuointeja löytyy. ja ikää on 31

Vierailija
18/18 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35, vaatteet aika pitkälle h&m:stä, vero modasta/onlysta ja vilasta, harvoin koruja, usein verkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän