Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sukupuolitauti voi tarttua pyyhkeestä?!!

Vierailija
20.03.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Reps*

Vierailija
2/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulihan siellä 2plussalla jonkun tytär oman isänsä pyyhkeestä raskaaksikin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitaudin voi vain saada limakalvokontaktissa, eli yhdynnässä tai suuseksisssä, ei saunan lauteilta eikä pyyhkeestä. Mutta hauskahan tämä aloitus on!

Vierailija
4/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herpeksen pyyhkeestä, jos sillä on pyyhitty alueita, joilla tartunta on rakkulavaiheessa. Herpes simplex tarttuu varsin herkästi rakkulaeritteestä ja pyyhkeen välityksellä tapahtuma tartunta on mahdollinen.

Vierailija
5/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tyttökaverin likaisesta pyyhkeestä kondylooman.

Olin niin tyhmä ja naivi nuorena tyttönä, et ajattelin voivani käyttää samaa pyyhettä alapääpesun jälkeen.

Nyt en ikuna voisi! Hyi yök!!

Vierailija
6/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy seksikummpanien nimiä, sanon että se oli se iso turkoosi rantapyyhe, lähetä sille kirje.

Vierailija
7/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin väitin exälle että sain kondylooman yleisestä saunasta vaikka luultavasti se tuli kyllä ihan syrjähypystä. Exä uskoi ja on nyt ex koska jäi itse kiinni pettämisestä.

Vierailija
8/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei voi. Mikään sukupuolitauti ei tartu kalakaverin kalsareista tai sauananlauteilta. Eli ei siis pyyhkeestäkään.

Vierailija
9/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satiaiset tarttuu.

Mutta lasketaanko ne loisiksi eikä sukupuolitaudiksi?

Meille sanoi naistentautien luennoitsija (miesgyne) Ettei voi. Mikään sukupuolitauti ei tartu kalakaverin kalsareista tai sauananlauteilta. Eli ei siis pyyhkeestäkään.

Vierailija
10/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tyttökaverin likaisesta pyyhkeestä kondylooman. Olin niin tyhmä ja naivi nuorena tyttönä, et ajattelin voivani käyttää samaa pyyhettä alapääpesun jälkeen. Nyt en ikuna voisi! Hyi yök!!

Meillä oli solukämpässä villeinä nuoruusvuosina yhteinen pilluharja ja kaikilla samat sairaudet. Miettikää miten aivotonta porukkaa. Ja oltiin vielä sh-opiskelijoita.

Onneksi olen viisastunut niistä päivistä.

Vierailija
11/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku seksiin liittyvä, kun toi harjakin...

Sm ymmärrän, sh menee ohi? Voiko joku auttaa?

Vierailija
12/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te muka pesette värkkinne?

Outoa on porukka täällä.

Nuorena opiskelijana on rahat joskus vähissä ja hankitaan yhteisiä tavaroita, esim. vessaharja, tiskiharja, hammasharja tms.

Vierailija
13/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ainakin sain kondylooman uimahallin saunasta 15-vuotiaana. Silloin en vielä edes tiennyt nuorena ja naiivina seksin iloista, joten ilman minkäänlaista hölmöilyä tartunnan sain.

Niin moni tästä kuitenkin vänkkää ettei se ole mahdollista, joten en jaksa jankata. Sen sanon kuitenkin, että uskotte tai ette, mutta muistakaa istuinalusta yleisissä saunatiloissa ja pitäkää intiimipyyhkeet ja tarvikkeet henkilökohtaisina. Itse joudun nyt sitten kärsimään koko loppuelämäni tietyin väliajoin kun tauti oireilee, joten kauheasti ei naurata.

Vierailija
14/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun mies sai sukupuolitaudin kaverin pyyhkeestä.

Vähänkö miehes kavereineen ja panokumppaneineen nauraa sulle!

Vierailija
15/29 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö miehes kavereineen ja panokumppaneineen nauraa sulle!

Vähänkö koko palsta nauraa sulle!

Vierailija
16/29 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kondylooman voi saada pyyhkeestä Itse sain tyttökaverin likaisesta pyyhkeestä kondylooman.

Olin niin tyhmä ja naivi nuorena tyttönä, et ajattelin voivani käyttää samaa pyyhettä alapääpesun jälkeen.

Nyt en ikuna voisi! Hyi yök!!

"Kondylooma tarttuu useimmiten sukupuoliteitse suorassa limakalvokontaktissa. Tarttuminen esim. sormien välityksellä on mahdollista, joskin harvinaista. Limakalvon muu samanaikainen tulehdus tai haavaumat lisäävät tartuntavaaraa. Kondylooman itämisaika vaihtelee kuukausista vuosiin. Tartunnan tarkkaa ajankohtaa on mahdoton selvittää. Mitä useampi seksikumppani on ollut, sitä suurempi riski on saada kondylooma. "

Minäkin luulin kivenkovaa että sain kondyloomani saunan lauteista, mutta lääkärit sanoivat että on voinut itää kuukausia tai jopa vuosia ja kyllä se on tullut ihan seksin harrastamisen aikaan.

Vierailija
17/29 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne virukset säilyy hetken aikaa pyyhkeessä kuten flunssaviruksetkin, saunan lauteestakin voi ilmeisesti tarttua.

Vierailija
18/29 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi olla haava siellä alapäässä että pääsisi ne "pöpöt" kulkeutumaan ihmiseen ja luulisi että jos samaa pyyhettä käyttää sillä sekunnilla yhtäaikaa niin voi, mutta en itse ole henkilökohtaisesti kuullut että jollekin olisi tarttunut näin

Vierailija
19/29 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit tarttuu sukupuoliyhteydessä, ne ei ole mitään flunssaviruksia jotka voi saada pyyhkeistä/lauteilta, ilmasta tms.

Nyt järki käteen!!!

Terveydenhoitaja

Vierailija
20/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset