Haluaisin töihin päiväkotiin, mutta en kestä niitä tartuntatauteja
ajatuskin siitä, että kantaisin mukanani sieltä niitä kaikkia lastentauteja, kauhistuttaa. vesirokkoa, mahatauteja, angiinaa, flunssia, täitä, kihomatoja, yök.... Siispä jää se työpaikka kokeilematta...
Kommentit (8)
ajatuskin siitä, että kantaisin mukanani sieltä niitä kaikkia lastentauteja, kauhistuttaa. vesirokkoa, mahatauteja, angiinaa, flunssia, täitä, kihomatoja, yök.... Siispä jää se työpaikka kokeilematta...
jos tuo noin kovasti pelottaa; vesirokonkin voi saada vain kerran, eli jos sulla on se ollut jo niin et sita mihinkaan kanna... Lisaksi kaikki nuo taudit voit saada vaikkapa lahikaupasta. Ikavaa, jos tuo estaa sinua hankkiutumasta unelma-ammattiisiis>
Olen sitten töissä vanhushuollossa, missä on harvemmin tartuntatauteja. Päiväkodeissa kiertää jatkuvasti kaikkea paskatautia ja niitä en suin surmin halua kotiini.
Ja vanhukset eiväy ole niin vikkeliä;)
jos tuo noin kovasti pelottaa; vesirokonkin voi saada vain kerran, eli jos sulla on se ollut jo niin et sita mihinkaan kanna... Lisaksi kaikki nuo taudit voit saada vaikkapa lahikaupasta. Ikavaa, jos tuo estaa sinua hankkiutumasta unelma-ammattiisiis>
mutta voisin kokeilla, tykkäisinkö siitä. Mutta päätin jo etukäteen, etten tykkää koska luontaisedut voivat olla epämiellyttäviä. Työskentelen mieluummin aikuisten parissa.
ap
[/]
Ei kai muuten angiina tartu?
[/quote]
siellä nielurisoissa?
Koska lapset kantaa ne pöpöt kotiin joka tapauksessa.
No sitten ei kannata hankkia lapsiakaan. Koska lapset kantaa ne pöpöt kotiin joka tapauksessa.
se pikkulapsivaihe olikin tosi rankkaa noiden tautien takia. Siksi minulle niin kova kammo niistä onkin jäänyt.
ap
olen sairastanut normaalit kausiflunssat, en sen kummempia.
ennen päiväkotisijaisuuksia, enkä koskaan saanut töistä ensimmäistäkään tartuntatautia.
Ei kai muuten angiina tartu?