Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Rv28-30 tunnelmia
Kommentit (2)
Mulla niin samat vaivat, liitoskivut on aamuisin ja kun pidemmän aikaa makoilee, melkoset! Sisäreisiä ja alamahaa vihloo ja juilii, ja häntäluukin tuppaa kipeytyyn välillä. Itse en niinkään hengästy mutta välillä pitää vetää kunnolla keuhkot täyteen ilmaa, ku hengittäminen on välillä vähän raskasta. Itsekin olen pyrkiny juomaan paljo nestettä, aina vesipullo mukana.. Näitä vaivoja kyllä riittää, mutta onhan tämä kuitenki kaiken sen arvoista, mikä tuolla masussa kasvaa! ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Täällä ihan hyvissa fiiliksissä massu kasvaa ja poika pitää jo aikamoista rytinää mahassa :D
Vaivoja on kyllä kaksin kerroin enemmän kuin esikoisesta. Nivuskivut vain lisääntyy ja häpyluu huutaa välillä hoosiannaa. Pitkiä kävelymatkoja on ihan turhaan enää yrittää ja kauan paikalla istuessa selkä vetää jumit.
Harjoitussuppareita mulla on ollut jo ennen puoltaväliä ja ihan jokapäiväisiä ovat, mutta eivät vielä kipeitä. Olen huomannut että juominen auttaa, kun jostain luin että suppareita saattaa tulla nestehukan vuoksikin.
Väsymys ja uupumus painaa täälläkin. Nukkua voisi vaikka 24 h ja silti väsyttää. Myöskin hengästyn tosi nopeesti, kun rupeaa maha jo painamaan keuhkoja. Jokohan siinä oli tarpeeksi valitusta :D
Kohdunsuun tilanteesta en osaa sanoa, kun lääkäri neuvola oli jo RV 25+ ja silloin oli ainakin vielä kiinni. Esikoisesta ei ainakaan RV 27+ ollut auki, kun silloin lääkärineuvolassa olin. Ja sen jälkeen ei kohdunsuuta katsottu muuta kun RV 36+ kun lääkäri teki sektiopäätöksen raskausmyrkytyksen vuoksi.