Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulumuorien tiistai!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee käymään äitipolilla tarkastuksessa. neuvolasta soittavat sinne lähetteen. pitäkää peukkuja että kaikki kunnossa

Vierailija
22/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT MINNYLLE TOIVOTAAN PARASTA ETTÄ PALAAT KERTOMAAN HYVIÄ UUTISIA!TSEMPPIÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä matkaan!

Tuu sit kertoo kuulumiset..

Vierailija
24/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, onpas H-H:lla ollut jännät paikat ja Minnyllä parhaillaan...

Toivottavasti Minnyllä on kaikki ok! Meidän tyttö meinasi syntyä viime vuonna rv 34, synnytystä ei oltais estelty (Kättärillä). Illalla kauppareissulla alkoi kamalat supparit 3-5 minuutin välein. Soitin Kättärille ja sieltä pyydettiin tulemaan. Lääkäri teki painoarvion (2,7kg) ja hälytti varmuuden vuoksi lastenlääkärin paikalle. Supistuksia jatkui koko yön mutta aamulla ne loppuivat kuin seinään. Kohdunsuullakaan ei tapahtunut mitään. Tyttö syntyi lopulta vasta rv 42+1.

Annora: onpas ihanaa et kaikki on ok =) Voit taas nauttia raskaudesta :)))

Mä olen vaan ollut tänään, en ole tehnyt yhtään mitään. Tai kävin tytön kanssa ulkona aamulla mutta muuta en ole hommanut. Otti sen verran voimille tytön synttärivalmistelut että teki hyvää levätä yksi päivä. Illalla menen taas hammaslääkäriin, kääk... Ottavat väliaikaisen paikan pois ja laittavat pysyvän paikan tilalle, ei pitäis olla mikään paha juttu. Sitten on tämän mamman hampaat kunnossa vähäksi aikaa, jee =)

Ensi tiistaina on taas neuvolakäynti ja samalla tytön 1v tarkistus. Mä muuten laskin et mun synnytys käynnistetään viimeistään todennäköisesti 8.1.06 =) Ennustaja-Elli ennusti mulle poikaa 2.1.06, voisin uskoakin et päivämäärä pitää hyvinkin paikkaansa -sukupuolesta en tiedä ;)

Mukavaa tiistaita kaikille ja Minny, tulethan heti kertomaan kuulumisia kun olet koneen äärellä!!!

Tansku & vaavi rv 31+4

Vierailija
25/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viime keväänä madam mammalle sähköpostia ja vastasi että tyttö syntyy 01/2006 et voi olla että tämä jouluinen menee tammikuun puolelle=)ennusti meille yhteensä 5lasta.Mikäs siinä jos joku niitä jaksaisi kantaa sen 9kk.Eli siis kolme raskautta pitäisi vielä jaksaa kun yksi tyttö jo on.

Pikku hiljaa tämä aika tässä menee joulua odotellessa.Kaverin lasta kävin eilen katsomassa ja se oli niin pieni!!Eihän sellaiseen edes uskalla koskea.

Harmittaa vähän kun puhuin neuvolassakin supistuksista mutta ei kuitenkaan mitään kantaa ottanut tai sanoi vain että jos menee levossa ohi niin ei haittaa.Olisi kuitenkin mukavaa että joku tarkistaisi tilanteen ennen viimeistä lääkäriä mikä on rvko36-38??No nyt kuitenkin on olo hyvä vaikka masu onkin aika kova pienestäkin rasituksesta.

Eilen kyllä harmitti sitten illalla kun neuvolassa pelottelevat 5kg vauvalla jos en vähennä herkuttelua=(juuri nyt kun tekee mieli makeaa.

Nyt pitää kyllä tuo mies herättää ettei myöhästy töistä...

Rvko31+2

Vierailija
26/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoivat sillo sairaalassa, että jos alkaa tulla punertavaa vuotoa, ni sairaalaan tarkistukseen vaan, voi olla just lapsivettä tai limatulppaa. Mutta sähän ootkin jo nähtävästi lähtenyt, toivotaan että kaikki hyvin!!! Onneksi meillä alkaa olla jo viikkoja kaikilla ihan kivasti, en kyllä muista oliko sulla LA kuun lopussa vai alussa:/. Mutta toivottavasti vielä mahassa pysyy!

sanoivat myös, että sen takia vielä sais 2-3 vkoa pysyä mahassa vauveli, että keuhkot ehtisivät kypsyä tarpeeksi.. Mutta onneksi tosiaan on jo yli 30 rv meillä monilla, ni ei enää niin suurta huolta ole... Ainakin itelläni jotenkin on ollut takaraivossa toi viikkoraja, että sen yli kun pääsee, ni alkaa olla jo suht. turvallista. Tietty ainahan voi mitä vaan käydä, muuta ei nyt pidä käydä pahinta ajattelamaan...

H-H rv 34+1

Vierailija
27/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lueskelemaan palstaa...

minny:kuulumisia odotellaan sitten kun ehdit,kunpa kaikki olisi hyvin.Minnyn laskettu aika on 1.12,muistan kun vain päivän heitto omaan!

ennustaja-ellin osoite:

ennustajaelli@luukku.com

Mulla ei yhtään pitäneet ennustukset paikkaansa.

Elli ennusti tyttöä syntyväksi 4.4.06 ja poikaa 10.5.08 ja madam.mamma poikaa 5/06 ja tyttöä 10/07

onneksi ei pidä paikkaansa siinä mielessä että saan nyytin ennemmin=)

jatkan netissä oleilua kun typykkä katsoo lastenohjelmia..

äitiliini edelleen rv 34+4

Vierailija
28/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Minny edelleen polilla, vaiko jo tosi hommissa HUI! Siletäkö tulee ensimmäinen jouluvauva, toivottavasti nyt pari viikkoa vielä pysyisi masussa!!

Miten noille ennustajille oikeen laitetaan, siis mitä niille pitää kirjottaa???

Rölli-peikko ja tylpykät 30+3

Vierailija
29/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä sanasen näin päivän päätteeksi.Hui kun alkoi pelottamaan itteekin,kun jollain saattaa olla jo lähtö edessä.Itelläkin ollut ihmeen vaikea ja outo päivä.Vauva on painanut niin kovin alas,että kävely on miltei mahdotonta.Ja jatkuvasti saa käydä vessassa.Koko maha tuntuu jotenkin aralta.Pikkuinen on lisäksi ollut todella vilkkaalla päällä ja aika häijysti tuikkii alamahaan.Heti alkaa ajattelemaan,että onko lähtö lähellä...Mitäs luulette,vai onko tämä ihan tavanomaista? Inhottavaa,kun kokoajan säikkyy kaikkia oireita,eikä niille saa kunnon selitystä.Tutuillekkaan ei viitsi joka asiasta olla " valittamassa" .

Tulis jo kello kymmene,pääsisi big brotherin ääreen.Olen ihan jäänyt siihen koukkuun.Saisi vaan alkaa vähän aikasemmin,pääsisi sitten sänkyyn lueskelemaan.Lupasikin kunnon lumimyrskyä yöksi,jippii meillä ei vieläkään talvirenkaita,kun ei ole mies ollut kotona.Täytyy sitten pysytellä kotosalla.

Hyviä illanjatkoja! -liinuksi rv 34-

Vierailija
30/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Ei sitten mene oikein millään perille, että tällä porukalla voisi olla jo tosi kyseessä! Pää taitaa olla niin umpipuuta, ettei se mene perille, että raskaus on jo niin pitkällä. Tänään vietin koko päivän ulkona sahaamassa ja hiomassa puita tytön kirjahyllyyn. Nyt sisällä on kuivamassa ja maalaamista odottamassa ne hyllyn osat ja iso senkki. Taisi olla viime hetket tehdä noita hommia, on sen verran riutunut olo. Illan ajattelin viettää sohvalla neuloen.

Ompelemistakin olisi vielä jäljellä, jos meinaa vauva jossakin nukkuakin ja nyt ompeluhuone on täynnä niitä maalattavia osia. On vain niin vähän noita työtunteja viikossa, kun täytyy aina pyytää vanhemmat lapsia katsomaan. Mies ehtii niitä vahtia vain viikonloppuisin ja iltaisin, jotka nekin on niin lyhyitä.

Vauva on melkein koko päivän unessa, kun itse olen liikkeessä ja aloittaa vasta illalla liikuskelun. Nukkumaan mennessä alkaa sitten vasta varsinainen jumppa ja sitä voi jatkua aamuyöhön asti. Olenkin mennyt vasta puolen yön jälkeen nukkumaan, kun en kuitenkaan saa sitä ennen nukuttua. Niitä kymmentä liikettä tunnissa en saa täyteen millään päivällä, vaikka viettäisin kuinka aikaa makuulla. Mutta eipähän niitä ollut edellisissäkään raskauksissa ja vauvat oli ihan kunnossa. Niillä on vaan niin persoonallinen vuorokausirytmi.

Yritetään pysyä vielä hetki " kasassa" ... eikös?

Kitta75 ja masuvauva rv 31+4

31/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni laitetaan onko lapsia, jos niin iät ja sukupuolet, sitten jos on raskaana jo niin LA.. muuta ei tainukkaan tulla ?

Miulle se madam mamma ennusti edellisen aikaan tytön syntyvän 16.5.04 no syntyi sitten poika 10.05.04 eli meni sentään kuukausi ja vuosi oikein mut kirjotinkin silloin jo kun odotin ;)) jotain muutakin se sit kirjotti et olisko vielä 3 lasta tuloillaan mut mukavahan tonne on kirjottaa ja kattoa meneekö edes lähelle =)

Liinuksi: Olen kans koukussa ja samaa odotan et alkais jo.. vois alkaa vaikka ysiltä jo. Jos se sarja ei muuta ole niin hyvää unilääkettä ;)

Taitaa Minny olla saikulla..... :o

32/32 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisesti niin ei ennusta miten sattuu ;)