Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis joku nussinut alkuaikoina kerran pari kuussa, ja tänä vuonna ei kertaakaan

Vierailija
20.03.2011 |

mikäs se semmoinen parisuhde oikein on?

huh

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ollaan yhessä ku ei muutakaan osata. sitte käydään nusasees kaikkea muuta aina kun on mahdollisuus. toimiihan se niinki.

Ainakaan meidän tapauksessamme ei ole tarvetta tai kiinnostusta "käydä muualla".

Mahdoton ajatus että ihmiset oikeasti ovat erilaisia tässäkin asiassa?

Nro 9

Vierailija
2/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ollut viimeksi 1/2008. En minä nyt järin tyytyväinen tähän tilanteeseen ole, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä parisuhde, jossa ei nussita edes kerran kuussa, mutta puhutaan joka päivä sitäkin enemmän asioista avoimesti. Ei se nussiminen tee ihmisistä läheisiä, vaan puhuminen.

Mutta rakastelu on suhteen huipentuma. Se tapahtuma jossa kahdesta tulee yksi, se voittaa parhaimmat keskustelut.

Vierailija
4/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä me keretään nusasta 6 kertaa päivässä ja usein niin tehäänki ja lapsia 3.. tällä menolla varmaan lisääkin :D

Mutta kukin niin ku parhaaks näkee.

Vierailija
5/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde voi olla oikein hyvä!

Meillä ollu seksiä viimeksi elokuussa. Hyvin menee, ei tässä valittamista, kun ollaan kumpikin aika "vähä-seksistisiä". Liekö toi edes sana :)

Yhdessäkään ei olla oltu edes kahta vuotta...

Mutta siis, meidän parisuhde voi oikein hyvin.

Vierailija
6/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää suhteen hyvyyden määrittämistä seksin suhteen. Mulle rakkaus ja seksi ovat toisistaan täysin erillisiä asioita. Tiedän, että suurimmalla osalla ei kai ole, mutta kaltaisiani on varmaan muitakin. Seksi ei ole minulle todellakaan mikään perustarve.

Vierailija
7/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee jo paremmin

Vierailija
8/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee jo paremmin

ja huppelissa?

Vierailija
9/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se semmoinen parisuhde oikein on?

huh

Kuten omani. Todellakaan en aio elää seuraavaa 5 tai edes 2 vuotta. Liikaa paskaa yhteen elämään.

Vierailija
10/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia ja samoin heidän tarpeensa.

Vierailija
11/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitus ei vaan riitä, eihän ?

Vierailija
12/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia ja samoin heidän tarpeensa.

Juuri siksi aion mennä pois. Kukaan ei kaipaa kuitenkaan, joten "fuck it, fuck me, fuck everything"

Vierailija
13/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tuonne "Kuinka usein teillä seksiä"-keskusteluun.

Se on sellainen suhde, jossa kumpikaan osapuoli ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen ja jossa seksin harrastaminen ei ole koskaan muodostunut tavaksi. Ei viitsi tai jaksa tai muista. Ensimmäiset pari vuotta minua halutti miestä useammin, nykyään ollaan kai aika tasoissa.

Vierailija
14/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä parisuhde, jossa ei nussita edes kerran kuussa, mutta puhutaan joka päivä sitäkin enemmän asioista avoimesti.

Ei se nussiminen tee ihmisistä läheisiä, vaan puhuminen.

Vierailija
15/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenluokka nussii.

Akataamiset rakastelevat ja keskustelevat.

Vierailija
16/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenluokka nussii.

Täällä yksi akateeminen, jonka suhteen alkuun todellakin kuuluu se, että seksiä on parhaimmillaan 5-6 kertaa päivässä. Se vaan on sitä alkuhuumaa. Onneksi ollaan molemmat aika seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.

Itse en voisi elää ap:n esittelemässä parisuhteessa, koska näivettyisin totaalisesti. Ihmiset ovat niin erilaisia.

Vierailija
17/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tuo tuollainen "kerta päivässä" (saati sitten monta kertaa päivässä) tuntuu kovin kovin vieraalta.

Jos nyt mietin, mikä olisi minulle mieluisa tahti, niin luultavasti kerran viikossa olisi ok. Vaikea ajatella... Tänä vuonna ei siis olla harrastettu seksiä kertaakaan, viime vuonna kahdesti. Ollaan kumpikin kaksikymppisiä.

Terv. nro 9

Vierailija
18/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei varmaan ole lapsia, työstä puhumattakaan. Meinaan jos ehtii jopa 6 kertaa päivässä nusaissa, tai anteeksi rakastella. Aika kykeneväinen mies, jos puolisosi on mies. ;)

Työväenluokka nussii.

Täällä yksi akateeminen, jonka suhteen alkuun todellakin kuuluu se, että seksiä on parhaimmillaan 5-6 kertaa päivässä. Se vaan on sitä alkuhuumaa. Onneksi ollaan molemmat aika seksuaalisia ja kokeilunhaluisia.

Itse en voisi elää ap:n esittelemässä parisuhteessa, koska näivettyisin totaalisesti. Ihmiset ovat niin erilaisia.

Vierailija
19/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ollaan yhessä ku ei muutakaan osata. sitte käydään nusasees kaikkea muuta aina kun on mahdollisuus. toimiihan se niinki.

Vierailija
20/20 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei varmaan ole lapsia, työstä puhumattakaan. Meinaan jos ehtii jopa 6 kertaa päivässä nusaissa, tai anteeksi rakastella. Aika kykeneväinen mies, jos puolisosi on mies. ;)

Työväenluokka nussii.

Työt ja opiskelupaikat on kyllä molemmilla, mutta tuo tiivis tahti sijoittuikin viime kesään, jolloin molemmilla oli "vain" työpaikat ja vapaa-aikaa jäi yllin kyllin. Ja mies olisi kyllä kyennyt useampaankin kertaan. Kannatti valita nuori ja urheilullinen ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi