Kuinka vanhoja ovat jääkiekkopeleissä itseään vatkaavat cheerleaderit?
Kommentit (78)
Ja tuollakin sivulla on bikinikuvia tytöistä... ei ainakaan kerro liidauksen olevan oikeaa, vakavasti otettavaa urheilua (niin kuin esim. Jenkeissä se on).
Mutta vallan muualla kuin esim. HIFKin peleissä :) <a href="http://www.youtube.com/watch?v=lUnHn67oGfc" alt="http://www.youtube.com/watch?v=lUnHn67oGfc">http://www.youtube.com/watch?v=lUnHn67oGfc</a>
kiva etten ole ainoa :-p
että jääkiekkoilijat painaa liidereitä saunailloissa? Ja muutenkin?
ja sanoi kyllä aikoja sitten, että itseään kunnioittavat pelaajat eivät noihin tanssijoihin koske.
Kuule niillä tanssijoilla on muutakin elämää, ovat opiskelijoita tai työelämässä, eli eivät tosiaan ole pelkästään tanssijoita, kuten ainakin sinä näemmä näyt uskovan. Ei voi mitään jos miehesi on niin pinnallinen ettei näe sitä nuorta naista siellä tanssijan takana. Vai ehkä vain uskottelee sinulle niin?
lajin 7 ja 8 vuotiaina. Ja kumpikin on myös kilpaillut lajissa (ja kilpailee vieläkin).
MUTTA meidän perhe asuu USA:ssa, missä laji ei todellakaan ole mitään vatkaamista ja veivaamista matseissa..
vatkaavat jos ei matseissa?!
Tää kirjoittaja on tosiaan taas niin tyypillisen ylimielinen, ärsyttää tällainen asenne...
kun se on esiintymistä!
Ja siitä saa nuori nainen hyvää harjoitusta esiintymisestä.
Se on alunperin lähtöisin kiinalaisesta tolppa-akrobatiasta.
Miksi ylipäätään puolipukeiset nuoret naiset heiluttavat persettään jätkämatseissa oluthuuruisille vanhoille papparaisille?
Minulla tekee lähinnä pahaa tämä naisten suoltama katkeruus nuoria tyttöjä/naisia kohtaan. Kamala uhka teidän perheelle että joku nuori, kaunis hoikka tyttö tanssii. Puhutaan huorista ja itsensä vatkaajista yms. Tulee ihan teini-ikä mieleen, oma kaverikin silloin piti minulle puhuttelun, koska olin baarissa tanssinut liian seksikkäästi, ja vieläpä miehen kanssa. Olisi tietty pitänyt istua seinäruusuna itseäni häveten, ettei vaan ketään naista ala ahdistamaan...
Menkää nyt itseenne nuorten kauniiden ihmisten haukkujat, menkää vaikka ulos juoksulenkille!
Mulle ihan sama jos itseään haluaa "vatkata" tms.... mutta silloin mulla nousee karvat pystyyn jos sen tekee alle 18-vuotias.
En siis todellakaan ole kateellista sorttia, mutta lapsia pitää suojella. Oksettaa aina kun aikuiset miehet kuolaavat ala-ikäisiä.
Laji on kyllä ihan oikea liikuntaharrastus eikä mikään helppo tosiaan.
Mitä se sitten on noissa peleissä? En tiedä, enkä välitä...ehkä ne ovat samanlaisia miehille suunnattua viihdettä kuin jotkut autotytöt tms...
Minulla tekee lähinnä pahaa tämä naisten suoltama katkeruus nuoria tyttöjä/naisia kohtaan. Kamala uhka teidän perheelle että joku nuori, kaunis hoikka tyttö tanssii. Puhutaan huorista ja itsensä vatkaajista yms. Tulee ihan teini-ikä mieleen, oma kaverikin silloin piti minulle puhuttelun, koska olin baarissa tanssinut liian seksikkäästi, ja vieläpä miehen kanssa. Olisi tietty pitänyt istua seinäruusuna itseäni häveten, ettei vaan ketään naista ala ahdistamaan...
Menkää nyt itseenne nuorten kauniiden ihmisten haukkujat, menkää vaikka ulos juoksulenkille!
Miksi nainen on aina katseen kohde ja arvokas vain kauniina itseään esitellen? Sitä minä haluaisin kyseenalaistaa 3 tytön äitinä.
Tietenkin nuoret naiset haluavat hyväksyntää itselleen esittelemällä vartaloitaan seksikkäästi miehille ja saamalla näiltä kehuja. Mutta miksi sen pitää olla niin? Onhan tytöissäkin paljon muuta kuin paljas pinta ja seksi. Harva teinipoika itseään markkinoi paljaalla pinnalla.
en antaisi tyttäreni harrastaa kyseistä lajia.
Miksi ylipäätään puolipukeiset nuoret naiset heiluttavat persettään jätkämatseissa oluthuuruisille vanhoille papparaisille?
Cheerleading urheilulajina on tosiaan eri asia kuin ne eroottiset kannustus"tanssit" jääkiekon ohessa. Ovat koreografisesti köyhiä nuo lätkäkatsomo"cheerleading"-viritelmät.
Sääli että nuoria tyttöjä laitetaan sinne lihatiskiasetelmaan. Siskonmakkarat - miltä syömishäiriö tuntuu -kirjassa yksi kirjoittajista oli harrastanut aktiivisesti tanssia. Ja esiintymiset olivat risteilyillä ja kuppiloissa vanhoille kännisille ukoille vähissä vaatteissa esiintymistä. Tuskinpa yleisö on rakkaudesta tanssiin lajina sinne tullut noissa tapauksissa. Kirjoittajan käsitykseen seksuaalisuudesta ja itsemääräämisoikeudesta tuo kiva liikuntaharrastus oli ainakin vaikuttanut.
Tuo oli tietysti jotain 90-lukua että voihan se tanssin osalta olla tilanne nykyisin parempikin, mutta samasta ilmiöstä on kyse noissa jääkiekkomatsiketkutuksissa.
Jossain kykykilpailussa, oisko ollut talent tms. suomalaisessa versiossa tuomaristo puuttui kahden pikkutytön vaatetukseen. Tyttöjen äidit olivat hämmästyneitä että kyllähän voimistelussa vähemmilläkin vaatteilla mennään yms. Niin, voimistelussa. Sitä viisivuotiaat yleensä eivät esitä televisiossa.
Olympialaisissakin 15-vuotiaat tytöt ovat rytmisessä voimistelussa ja muissa tosi maalattuina ja vähissä vaatteissa, mutta liikkeet ovat vähän tasokkaampia kuin jääkiekko-otteluiden stripteasea jäljittelevät cheerleading-liikkeet.
Miksiköhän tätä ei ole vielä kielletty? Tuohan on naisen vartalon esineellistämistä ja seksuaalista hyväksikäyttöä mitä suurimmissa määrin ja vielä alaikäisiä tyttöjä!
Cheerlieder historia on vanha ja ne oli alunperin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 11:47"]
Cheerlieder historia on vanha ja ne oli alunperin miehiä.
[/quote]
Miksi ei muuten enää nykyisin? Lätkäkatsomothan pursuavat turpeita ja ylipainoisia miesfaneja sponsorin kaljapurkit kädessään ja fanipaidat valmiiksi päällä. Eikös tätä porukkaa voisi lanseerata "vatkaamaan itseään" siihen käytävälle, tulisi hyvää laihdutusjumppaa samalla?
Joo-o... cheerleading joukkuevoimisteluna kisahallissa on ihan eri planeetalta kuin se perseen keikutus lätkähallissa. Melko sairaita ovat vanhemmat, jotka tyrkkäävät alaikäiset tyttönsä sinne kännihuuruisten äijien kuolattaviksi, kuin lihakimpale lihatiskille. Mitäköhän muuta on noissa perheissä pielessä?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2011 klo 22:51"]
nämä naisten cheerleading-joukkueet. Nuo nuoremmat, joihin ystävänikin lapsi kuuluu, ovat junioreja ja he pääsevät suunnilleen kerran kuussa peliin näyttämään taitonsa. Silloin ei todellakaan ole kyseessä mikään "vatkaaminen ja itsensä hierominen". Myöskään kilpajoukkueissa kyse on enemmänkin taito- ja voimalajista ei mistään itsensä esittelystä.
peleissä ollut "vatkaamassa itseään", kuten sinä asian ilmaisit.
Se tosiaan on vatkaamista ja itsensä hieromista!
Katsottavaksihan tytöt on tehty. Luonnonlaki.
Mun tyttö hurahttanut cheerleadingiin aivan täysillä. Vuodessa on kehittynyt valtavasti liikunnallisesti. Lajiin liittyy sivuosassa hieman tanssahtelua, mutta pääpaino akrobatialla ja voimistelulla. Joten olen todella ylpeä hänen taidoistaan. Tyhmät täällä taas oikoo mutkia...kaikki eivät suinkaan ole urheilutapahtumissa pom-pomeja heiluttelemassa.
näin hifk;n cheerleaderit, hehän ovat ihan nuoria tyttöjä.
Olisivatko n.15-16vuotiaita?
Aika seksikkäitä liikkeitä vetivät ja eri-ikäiset miehet vaan heitä tuijottivat kuola valuen.
Ehkä hieman ällöä.
Sanoo 14vuotiaan äiti.