Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahakivusta, närärstyksestä, palleasta jne...

Vierailija
19.03.2011 |

Kaksi viikkoa on nyt putkeen ollut mahakipua joka ei kaada petiin mutta juilii mahan yläosassa. Lähinnä heti kylkiluiden alla tuossa rintojen keskellä olevassa kuopassa ja säteilee siitä sivuun..

Istuessa sattuu ja pystyyn nousu helpottaa. Töissä istumatyössä tuo juiliminen tuntuu eniten.

Kävin lääkärillä ja antoi gasterixia, aloitti epäilyksen happovaivoista. Nyt vain mietityttää että miksi kipu tulee istuessa, miksi ei maatessa tai seistessä... Olen nyt yrittänyt syödä viikon terveellisesti ja saanut sillä ilmavaivat ja pikkuisen turvotustakin kuriin.

En ole ylipainoinen. Ja mietin että voisiko tämä olla jotain palleaärsytystä... ja mistä sekin voisi tulla.

Onko kellään vastaavaa??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja menee, eikä mikään oikein auta. Olen kokeillut vaikka mitä:-/

Ultrattu on myös, mitään syytä ei löydy. En pysty myöskään yhdistämään mihinkään ruoka-aineeseen.

Minulla kyse voi olla sappivaivoista, minulta on poistettu sappirakko 6v sitten, mutta sappikiviä voi tulla tiehyeihinkin, joten se voi kai olla minun vaivojeni syy (vaikka kipu siis on juuri kuvailemallasi tavalla tuossa edessä, mahalaukun(?) päällä, siinä mihin rintalasta loppuu. Närästyksestä ei nähtävästi ole kyse, mikään sellainen lääke ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla