Miksi kaikki n. 165-168cm miehet valehtelee pituudekseen 170cm?
Kommentit (17)
se saattaa vielä mennä täydestä, mutta sen enempää lisäsenttejä ei kestä valehdella. Lyhyt mies = huono itsetunto. Aina.
ei tarvi olla iso välkky tajutakseen....juuri kaltaisesi ihmiset sitä ruokkii.
joten kokemusta on :). Lyhyet miehet on hassuja mitattavia. ap
väärällä alalla jos täytyy palstalle tulla irvailemaan...
miks kaikki naiset valehtelee painonsa pari kiloa alemmas kuin se todellisuudessa on?
väärällä alalla jos täytyy palstalle tulla irvailemaan...
ap
joten kokemusta on :). Lyhyet miehet on hassuja mitattavia. ap
Minusta on niin huvittavaa kun SELKEÄSTI ylipainoiset tädit kauhistelevat, että "toi koko 40 on nyt AIVAN liian iso mulle" tai isojalkaiset naiset väittävät jalkansa olevan kokoa 38 ja sitten ovat aivan ihmeissänsä, kun koko 40 onkin jalassa sopiva.. Ja ikää tädeillä 40v..
Terv. myyjä
itsekin vastauksen mikäli tosiaan et ole aivan dille. Juuri tuollaisten ääliöiden takia niillä pienikokoisilla miehillä on hankalaa...ehkä sä vaan olet niin tyhmä ettet ole tajunnut kun sulle naureskellaan vartalosi tai muun ominaisuutesi takia...
ihan sama mulle onko oikeesti 168 vai 170
Ja näen aika nopeasti pituuseron lyhyen miehen ja minun välillä. ap
ovat itse vaan niin rajoittuneita etteivät tajua erilaisuutta ja siksi täytyy kysellä tyhmiä palstalla? Ap oletko itse miten täydellinen nainen? Isot pyöreät tissit, pyöreä pieni pylly, kapeat reidet ja uuma, kaunis paksu tukka, pieni ja siro nenä, houkuttelevat huulet, pitkä kuin gaselli, pienet jalat, tiukka pimpsa, karvaton jne...tässä pitkä lista siitä millainen naisen tulis olla. TÄYTÄTKÖ KRITEERIT JA NOLOTTAAKO JOS JOKU IRVAILEE PUUTTUVILLE OMINAISUUKSILLE KEHOSSASI? Miltä tuntuis kun mies tulis sanomaan sua sotanorsuksi, leväperseeksi tai löysärevaksi? Olisko itselläs hyväkin itsetunto?
tai ehkä jokin rekkalesbo wannabe-sellainen :D
no ehkä ne pienet miehet naursekelee sulle ja olematton mokoiselle peniksellesi kun katsovat omaa pullotustaan peilistä?
Mun mies on 173cm pitkä ja mulle se on täydellisen mittainen.
On sitä tullut seurusteltua 187cm & 196cm pitkienkin kanssa ja mieluiten valitsen lähempänä omaa mittaani olevan kuin ylipitkän hujopin.
sitä paitsi tunnut tuntevan aika monta pienikokoista miestä jotka on just sulle kertoneet pituutensa :D joo olet tosi uskottava hei!