En mä jaksaisi aina vaan surffailla, siivota, lukea tai katsoa tv:tä.
Kommentit (7)
Askartele, maalaa, tee käsitöitä, remontoi, tapetoi, jumppaa, tanssi, sävellä, soita ja niin edelleen.
En ole taiteellinen, en liikunallinen, en kultturelli, en kätevä käsistäni.
Kaikkea voi oppia. Olen itse kotiäitivuosien aikana opetellut mm.
- neulomaan sukkia, villapaitoja.. ihan mitä vain. Lankoja on valtavasti ja koko ajan työ tekeillä
- opetellut ompelemaan lapsille perusvaatteita
- perustanut alusta lähtien 3 akvaariota ja opetellut niiden hoidon kirjoista ja netistä
- ostanut koruaskarteluun paaaaljon helmiä, pihdit, opaskirjoja. Metallilankakoruja teen myös.
- ruvennut harrastamaan kirjoittamista nettiryhmässä, päässyt mukaan novellikokoelmaankin
- innostunut tapetoinista ja maalamisesta. Hitaasti etenee, mutta teen vähitellen itse pientä pintaremonttia
- harrastanut laulua
- innostunut kuntosalilla treenaamisesta
... Tuntuu, että aika ei riitä kaikkeen mitä tekisi mieli tehdä. Taitaa olla elämäni parasta aikaa!
jumppaa, pelaa (tietokoneella tai konsolilla), tee ristikoita tai palapelejä. Käy saunassa tai kylvyssä, tee itsellesi kasvo- tai jalkahoito. Järjestele vuosien aikana kertyneet valokuvat, tilaa digikuvista paperikuvia, siivoa eteisen kaapit tai varasto.
Mulla olisi liuta hommia odottamassa tylsiä hetkiä ;-)
Olen usein kade teille jotka keksii ja tekee kaikkea. Itse en keksi mikä edes kiinnostaisi. Ja toisaalta, ei edes huvita :(
kun toi on mun unelma elämää...
Vähän siivoo, sit vähän kattelee nettiä, sit vähän vaikka kokkaa ja sit telkkaria.. Oh, siinä menis kevyesti nämä päivät!