Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä jaksaisi aina vaan surffailla, siivota, lukea tai katsoa tv:tä.

Vierailija
19.03.2011 |

Alkaa kyllästyttää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toi on mun unelma elämää...

Vähän siivoo, sit vähän kattelee nettiä, sit vähän vaikka kokkaa ja sit telkkaria.. Oh, siinä menis kevyesti nämä päivät!

Vierailija
2/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele, maalaa, tee käsitöitä, remontoi, tapetoi, jumppaa, tanssi, sävellä, soita ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllästyttää

Vierailija
4/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taiteellinen, en liikunallinen, en kultturelli, en kätevä käsistäni.

Vierailija
5/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi oppia. Olen itse kotiäitivuosien aikana opetellut mm.

- neulomaan sukkia, villapaitoja.. ihan mitä vain. Lankoja on valtavasti ja koko ajan työ tekeillä

- opetellut ompelemaan lapsille perusvaatteita

- perustanut alusta lähtien 3 akvaariota ja opetellut niiden hoidon kirjoista ja netistä

- ostanut koruaskarteluun paaaaljon helmiä, pihdit, opaskirjoja. Metallilankakoruja teen myös.

- ruvennut harrastamaan kirjoittamista nettiryhmässä, päässyt mukaan novellikokoelmaankin

- innostunut tapetoinista ja maalamisesta. Hitaasti etenee, mutta teen vähitellen itse pientä pintaremonttia

- harrastanut laulua

- innostunut kuntosalilla treenaamisesta

... Tuntuu, että aika ei riitä kaikkeen mitä tekisi mieli tehdä. Taitaa olla elämäni parasta aikaa!

Vierailija
6/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppaa, pelaa (tietokoneella tai konsolilla), tee ristikoita tai palapelejä. Käy saunassa tai kylvyssä, tee itsellesi kasvo- tai jalkahoito. Järjestele vuosien aikana kertyneet valokuvat, tilaa digikuvista paperikuvia, siivoa eteisen kaapit tai varasto.

Mulla olisi liuta hommia odottamassa tylsiä hetkiä ;-)

Vierailija
7/7 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein kade teille jotka keksii ja tekee kaikkea. Itse en keksi mikä edes kiinnostaisi. Ja toisaalta, ei edes huvita :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi