Sinä, joka olet 170 cm pitkä nainen, kerro painosi
ja housukokosi sekä paitakokosi! Myös rintaliivikokosi sekä oletko muodoltasi päärynä, omena vai muu?
Kommentit (92)
Paidat xs-s, housujen tuumakoko 26-27. Rintsikat 70a. Hoikka tikku, miten tätä muuten voisi kuvailla.
housut ja paidat kokoa 40, rinnat B85.
kaikki rasva kertyny mahaan, leveä lantio. olisin päärynä, jos olisin 15 kg laihempi, nyt olen omena, jolla on vielä superleveä lantio. lantio on siis 107 cm
171 cm, 65 kg, paita 40 (joskus 38), housuja en löydä ku pylly on pieni ja vatsa tursuu, joten en käytä, rintsikat 75A, vartalo muodoton I tai löllyvatsaomena nyt.
Mun poikamaisella vartalonmallilla tää läskireppu vatsalla on jokseenkin irvokas, vaikkei kovin iso olekaan. Eli periaatteessa en ole läski, jos numeroita tuijottaa, ja toisella vartalonmallilla tääkin masu ois ok. Mut kun on käytännössä melkein lauta ja koivet hoikahkot niin HYHHYH mikä yhdistelmä! Tommonen pelastusrengas. En kaipaa kurveja, pidin poikamaisesta kropastani ku olin hoikka (58 kg). Tosin tohon nuoruuden painoon on turha haaveillakaan enää, ja näyttäisinkin varmaan kuivakalta akalta siinä nykyään. Mutta 3-5 kiloa vyötäröltä vois saada pois.
farut 25/34, paita 36/S, rinnat 75/C tai D riippuu liiveistä
Paino 76kg, housukoko 44, paitakoko 42, rintaliivikoko 80c. Aika tasapaksu olen, Lantiosta mahtuisi 42 koon housutkin mutta vyötäröltä ei.
Mulla täsmää nuo kaikki kirjoittamasi kohdat! Niin toivoisin olevani mieluummin vaikka mallia päärynä eikä näin tasapaksu...
Paino:53, housu- ja paita koko on S ja 36, rintaliivien koko 70B. Olen kuusitoista siitä johtuu hoikkuus.
58kg, vaatekoko 36-38, kuppikoko 70C, vartalo päärynä :P
82 kg, housut 30-31 tuumaa/42, paidat 40-42/M-XL (riippuen kaupasta/merkistä/mallista: vrt. löysä neule ja venymätön juhlapaita), rintsikat 75G. Olen tasaisen paksu pökkelö, mahaa on, rinnat on suurehkot, alavartalo sirompi, jos niin voi näissä mitoissa sanoa. :D Lihaksia jonkin verran erityisesti alavartalossa, en kuitenkaan ylävastalosta kiinteä.
Vierailija kirjoitti:
67 kg, housukoko 40, tuumissa kai 30, paitakoko M/38-40, rintaliivikoko 70-75D merkistä riippuen. Vartalomalli kai H eli melko tasapaksu, leveillä hartioilla, skrode.
Hassuu, mul on tasan sama paino, vaatekoot ja rintaliivikoko kun sullakin mut ihan erilainen vartalonmalli: Vahva X. Eli vyötärö 25-27 cm rintaa ja persusta kapeampi.
Hauskaa lukea kuinka hurjan erilaisia ollaan vartalotyypeiltämme me samoja vaatekokoja käyttävät, ei oo ihme et on esim. netistä tilatessa arpapeliä mikä vaate istuu ja mikä ei! 😃
Olen 49 kiloa. Käytän kokoa 32, sitä ei kaikkialta löydy niin myös 34. Liiveissä 80B. Ennen olin aika suora ja nyt kun olen alkanut syödä:) niin taidan jo muistuttaa tiimalasia. Painoindeksini on siis alipainoinen, mutta tosiasia on se, että olen vain kevyt rakenteinen.