Sinä, joka olet 170 cm pitkä nainen, kerro painosi
ja housukokosi sekä paitakokosi! Myös rintaliivikokosi sekä oletko muodoltasi päärynä, omena vai muu?
Kommentit (92)
ketoosilaihdutus suunnitelmissa, 10kg pitäisi saada pois
170cm painaa vaan alle 60kg niinku täällä suurin osa tuntuu painavan?!? Olen aina ajatellut että joku 65-68kg olis itselleni ihan ihanteellinen. painoin 50kg anoreksia-aikoihin ja olin TODELLA laiha.
Nykyään jotain 72kg, viitisen kiloa vois pudottaa.
170cm painaa vaan alle 60kg niinku täällä suurin osa tuntuu painavan?!? Olen aina ajatellut että joku 65-68kg olis itselleni ihan ihanteellinen. painoin 50kg anoreksia-aikoihin ja olin TODELLA laiha.
Nykyään jotain 72kg, viitisen kiloa vois pudottaa.
riippuu täysin siitä, mikä on ihmisen luontainen paino. mulla on ollut anoreksia nuorena, ja painoin silloin 40kg. nyt painan siis 51kg, ja tämä on mulle normaali paino, joka pysyy laihduttamatta tahi syömisiä sen enempää miettimättä.
67 kg, housukoko 40, tuumissa kai 30, paitakoko M/38-40, rintaliivikoko 70-75D merkistä riippuen. Vartalomalli kai H eli melko tasapaksu, leveillä hartioilla, skrode.
Liivikoko 75-80C, tuumakoko 29-30
Paino: 54 kg Paitakoko: S-M Housukoko: 36 Liivikoko: 85 A Vartalomuoto: Aika muodoton olen
jos rinnanympärys on 85, niin et kyllä käytä S tai M-paitoja!!
Onko ihan normaalia että 170cm painaa vaan alle 60kg niinku täällä suurin osa tuntuu painavan?!? Olen aina ajatellut että joku 65-68kg olis itselleni ihan ihanteellinen. painoin 50kg anoreksia-aikoihin ja olin TODELLA laiha. Nykyään jotain 72kg, viitisen kiloa vois pudottaa.
Paino on pieni mutta sentit suuremmat kuin paino antaisi luulla.
Timmissä kunnossa oleva 65kg voi olla mitoiltaan samankokoinen kuin treenaamaton 60kg.
Paino: 54 kg Paitakoko: S-M Housukoko: 36 Liivikoko: 85 A Vartalomuoto: Aika muodoton olen
S-M:n rinnanympärys on 70-80, eli menee L:n puolelle (tai sitten tykkäät kiristävistä, saumat soivista paidoista)
170 cm, 78 kg
Paidat L tai XL, rintaliivit 75F, housut 42-44.
Tiimalasi.
paino:66,5 housut:38-40 tai M paita:M rintsikat:b80 ,yläosasta olen pieni kun taas vatsaa saisi olla vähempi. yritän tässä saada muutaman kilon vielä pois mutta se tietää taas muutenkin pienien tisujen pienentymistä =).
Vaatekoko M/L
rintaliivit 85C
Mitat: 91-74-89
Reisi paksuimmasta kohtaa 54cm ja hauis salin ansiosta 33cm.
Rasvaa pitäisi saada pois, olen todella tasapaksu ja lihasta tilalle
Housut 36 - 38, paita M ja rintsikat 75/A
Lähinnä päärynä.
2 lasta, nuorempi 1,5 v.
170 cm pitkä
Paino 62-63 kg
Paitojen koko 38, joissain malleissa jopa 36.
Housut 29/28 tuumaa (riippuu valmistajasta) tai kokoa 36/38 (riippuu jälleen valmistajasta ja mallista).
Rintsikat ovat 80D, mutta kyllä 36 paitapuserotkin jotkut menevät kauniisti kiinni, eivätkä napit harota. Mutta on siis malli- ja valmistajakohtaista.
Vartalomalli on X, lievä Päärynä. Senttimitat on 98-71-99
Ennen viimeistä raskautta painoin 57 kg. Mutta en stressaa muuutamasta kilosta.
Olen laihiksella. Housut on kokoa 40-42/M-L ja pusero kokoa 38/S-M. Rintaliivit 80/85 C/B.
Mitat noin 96/75/98cm.
housukoko 38 (joskus harvoin 36), paitakoko useimmiten 36. Kuppikoko 75B/C.
Vartalonmuotoa en oikeen osaa sanoa... En ole ainakaan päärynä, aika kaukana omenastakin, tiimalasikaan ei oikeen sovi. Ehkä vaan suora pötkylä!
Kiloja saisi olla 3-4 vähemmän, tai ehkä oikeastaan vaan kroppa saisi olla kiinteämpi, tämän kokoisena olen mielestäni hyvänkokoinen. Pitäis vaan jaksaa jotain urheilla!
171cm, 56kg, vaatekoko 34-36.
Rinnat 70B/75A.
Housujen koko on 38/40, paitojen koko 36/38. Rintaliivit 75A.
Kait taidan olla enemmän päärynä.
Paino: 54 kg
Paitakoko: S-M
Housukoko: 36
Liivikoko: 85 A
Vartalomuoto: Aika muodoton olen