Olen pannut maailmanluokan rock-tähteä.
Kommentit (12)
niin minäkin, mutta sillä oli isoin näkemäni :D Ihan totta!
kuka nainen sanoo, että panin miestä?
Siis mä ainakin sanon että pantiin, tai mua pantiin.
muutenhan tää on ihan turha postaus
ei nää bändärit noiden starojen sielua juuri hetkauta. uutta putkeen vaan..
Pitäiskö aina jotenkin "hetkauttaa"? Ei mua ainakaan yhdenillanjutut ole ikinä hetkauttaneet millään tavalla. Jos seksissä ei ole tunnetta mukana niin eiköhän jokainen terve ihminen tajua, että siinä ei ole kyse mistään sen syvällisemmästä tai sielua hetkauttavasta asiasta. Pidetään vain hauskaa. :-D
että olen bändäri?
Ja joo, jos kyseessä olisi ollut joku yhdenillan juttu, niin hauskanpidostahan siinä silloin olisi ollut kyse!
-3
Eiköhän se kuitenkin ole päinvastoin. Ns. maailmanluokan julkkikset valitsevat itse ne, keitä kulloinkin haluavat panna. Niistä lukemattomista hölmöistä, jotka suorastaan jonottavat päästäkseen toteuttamaan tätä tehtävää :D
Ei vaadi siis yhtään mitään, noissa tapauksissa miehet ei pdä edes hauskaa vaan niitä laiskottaa ja ne korvaa runkkaamisen naisella. Mun yksi tutun tuttu kertoi ylpeänä saunaillassa kerran panneensa Bryan Adamsin manageria, me ruvettiin nauramaan ihan kippurassa ja vieläkin vittuillaan sille aina kun jossain ollaan. Ihme kun ei apukoulun Perttiä :)
Ns. maailmanluokan julkkikset valitsevat itse ne, keitä kulloinkin haluavat panna.
kenen kanssa haluavat seurustella, ja joskus kuten muidenkin kanssa, nämä toiveet natsaavat :)
Mutta lue ihan vapaasti, että kyseessä oli pelkkä yhden yön seksisuhde, jos se sinua lohduttaa :)
-3
muutenhan tää on ihan turha postaus