Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oikeuttaako" mielestäsi vaikea elämäntilanne lihomisen tai laihdutuksessa epäonnistumisen?

Vierailija
19.03.2011 |

Millä logiikalla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän, että on vaikeampaa yrittää muuttaa ruokailu- ja liikuntatottumuksiaan vaikeassa elämänvaiheessa.

Vierailija
2/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet typeriä.

Totta munassa se on aika ymmärrettävää, että ihminen ei jaksa laskea kaloreita, jos elämä on hajoamassa.

Miksi se laihduttaminen ylipäätään olisi joku PAKKO? Minusta kukaan ei ole velvollinen kenellekään selittämään, miksi on ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on kyllä erittäin inhimillistä.

Mun mielestä ap:llä ei ole oikeutta kysyä tuota asiaa tuota oikeutus-sanaa käyttäen.

Vierailija
4/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuttaisi elämässä mihinkään? Ihminenhän on tunnetusti psyko-fyysinen kokonaisuus.

Vierailija
5/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täysin asiaton kysymys. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla sen näköinen kuin on, eikä se kuulu muille tippaakaan.

Vierailija
6/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sitä, että miski jotkut vaikeuksissa alkavat liikkua entistä enemmän ja syödä vähemmän -> laihtuvat, ja jotkut taas alkavat mässätä ja lopettavat kaiken liikunnan?!!

ap, joka haluaisi kuulua ensimmäiseen ryhmään.

Vierailija
7/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei tarvitse muutenkaan omaa kokoaan.

Vierailija
8/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä johtuvia fyysisä stressioireita. Lääkäri kielsi mua laihduttamasta, koska en saisi lisätä olemassa olevaa stressiä. Kun työ ja raha-asiat selviää niin rupean elämäntapa muutokseen. Ole jo kyllä aloittanut lääkärin kiellosta huolimatta, mutt koitan olla stressaamatta :)

Vierailija
9/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen ja laihtuminmen ovat täysin epätärkeää varsinkin vaikeassa elämäntilanteessa eikä niihin ole tarpeellista kiinnittää liikaa huomiota tällöin.

Vierailija
10/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSELLE oikeuttamista. Itseäni ainakin häiritsee helvetisti, että jotkut laihtuu stressissä, mutta itse hmeinaan lihoa.

ap

Vierailija
11/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka haluaisi kuulua ensimmäiseen ryhmään.

Vierailija
12/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSELLE oikeuttamista. Itseäni ainakin häiritsee helvetisti, että jotkut laihtuu stressissä, mutta itse hmeinaan lihoa. ap

Vierailija
13/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiset toisella tavalla. Itse olen lohtusyöjä, joten...

Vierailija
14/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kumpi olisi järkympää, se että koitat itse miettiä syitä millä selität oman laitumisesi epäonnistumista vai tarkastelet jonkun toisen epäonnistumisen syitä.

Eiköhän nämä laihduttamisen epäonnistumiset ole jokaisen ihan oma asia, eikä niitä tarvitse kenellekkään selitellä, eikä toisten syitä pidä kaivella.

Vierailija
15/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se voi vaikuttaa, ns. lohtusyöjillä ym.

Vierailija
16/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on stressaantunut, laihdutus on mahdotonta, kroppa ei suostu. lääkitys voi lihottaa ja surut. ihminen on kokonaisuus, pelkkää fyysistä puolta ei voi hoitaa ilman henkistä.

mutta silloin tuskin tuo laihdutus on niin ylettömän tärkeää. masennus on esimerkki milloin laihdutus on liian vaativaa. laihtumiseen tarvitaan energiaa ja päättäväisyyttä, mieluiten myös rahaa terveelliseen ruokavalioon ja urheiluun

Vierailija
17/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokahalu katoaa. Ja siis laihtuvat. Täytyy myöntää, että enemmän respectiä heille, kuin lohtusyöjille.

ap

Vierailija
18/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen täytyy olla ihmisen henkisen tilan, jos kahdehtii toisten ihmisten vaikeita elämäntilanteita siksi, että nämä siinä ohessa laihtuvat!

Vierailija
19/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen vaatii pitkäjänteistä työtä ja keskittymistä, se on henkisesti aika vaativaa ihan kuten raitistuminenkin. Ymmärrä, että retkahdus tulee helpommin kun on henkisesti kovilla monin tavoin.

Vierailija
20/20 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin asioista tulee helposti sellaisia oravanpyöriä, yksi asia johtaa toiseen. Näitä tällaisia asioita on ainakin liikunta, uni, kiire, lääkitys ja ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi