Mitä ajattelet seksin aikana?
Nolottaa ihan tunnustaa, mutta minä ajattelen mieheni kavereita. Varmaan jokainen ollut ajatuksissa tässä vuosien aikaan. Olenkohan jotenkin epänormaali, vai ajatteleeko muutkin jotain muuta kun harrastaa seksiä?
-Annina
Kommentit (40)
Siinä miehen nylkyttäessä päälläni pienet kädet haroen tissejäni en voi välttyä tuntemasta sääliä. On niin säälittävää, kun miehen kalju pääläki puikkii näkyviin tissieni takaa ja nenä tuhisee kunnes yltyy ähkinäksi. Tekisi mieli taputtaa kaljua sen jälkeen, kun mälli lentää ja kehua, kun niin säälittää.
ajan voisi käyttää paremminkin. Ensin nostetaan halu korkealle, sitten hikistellään päällekäin, pyritään huipulle, puhdistaudutaan. Mitä siitä lopultakaan jää käteen? Sama rumba taas käyntiin seuraavana päivänä.
Silloin, kun lasten tekeminen oli käynnissä, oli hommalla joku mielekkyys. Nykyään sitä kaipaa enemmänkin henkisiä orgasmeja, jotain flow-tyyppistä olotilaa.
pari lempifantasiaa, joista jotain mietin. Tehostaa kiihottumista.
Joskus voi ajatus harhautua siihen kuinka äänekkäitä ollaan (lähinnä minä), mutta muuten yritän tyhjentää pään muusta kuin kyseisen aktin fiiliksien ja niiden fantasioiden yhdistelmästä.
N38
samoin minä ajattelen..vaimoni exiä ja sitä kuinka he naivat ja sitä,kuinka saisin vaimoni antamaan vieraalle niin että näkisin,kuvitelmissani pidän kai häntä henkilökohtaisena lutkana joka antaa niille jotka valitsen ja sittan saan itse nauttia sen jälkeen..
Saisit panettaa mua kenellä haluat ja katsoa vierestä kun sun lutkas tekee mitä haluat.
samoin minä ajattelen..vaimoni exiä ja sitä kuinka he naivat ja sitä,kuinka saisin vaimoni antamaan vieraalle niin että näkisin,kuvitelmissani pidän kai häntä henkilökohtaisena lutkana joka antaa niille jotka valitsen ja sittan saan itse nauttia sen jälkeen..
fiiliksestä riippuen joko hyvän näköistä maskuliinista ex:sääni
tai toinen tuttu lause mielessä
"Joko tämä kohta loppuisi..."
pari lempifantasiaa, joista jotain mietin. Tehostaa kiihottumista.
Joskus voi ajatus harhautua siihen kuinka äänekkäitä ollaan (lähinnä minä), mutta muuten yritän tyhjentää pään muusta kuin kyseisen aktin fiiliksien ja niiden fantasioiden yhdistelmästä.N38
Jätit sit kertomatta oleellisimman: fantasiasi :l Kerrohan mielellään näistäkin :)
M48
Näin viime kesänä uimarannalla niin kiihottavan näyn, että heti oli kulli pysyssä ja vielä jälkeenkinpäin näin tapahtuu, kun sitä ajattelen.
Uimarannanlla oli tosi hyväkroppainen nainen, ei mikään laiheliini, mutta ei myöskään lihava. Hänellä oli sellaiset pient bikinihousut jalassa, jotka olivat vähän väljät ja silkkisen näköiset.
Sitten hän korjaili bikinihousujaan vetämällä niitä pois persvaosta hääräillessään ystäviensa kanssa. Voi jee, mutta se oli todella seksikästä. Fantasioin usein vetäväni häneltä ne housut pois ja penevani häntä takaapäin.
Ajattelen,että taas saa raataa hiki hatussa kovan työpäivän jälkeen pillulla kuin orja, eikä vieläkään akalla ole merkkejä orgasmin tulosta. Tulis nyt jo. Pitäiskö vaihtaa asentoo vai losotanko tästä meneen? Kulliki puutuu.
Jotain äänekästä miesten hevibändiä laulamassa keikalla jos en halua laueta heti ja haluan pitkittää nautintoa. Sitten kun ajattelen taas seksiä niin paine alkaa heti palleissa ja lasti tulee herkästi
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan mietin miten kestäisin pidempään, miten naisin paremmin, pitäiskö vaihtaa asentoa.
Älä ainakaan asentoa vaihda, vai onko sun tuntemus se määräävä? Nainen eikyllä tykkää jos asentoa vaihtaa,ja muutenkaan se pelkkä jyystö ei tuo onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan mietin miten kestäisin pidempään, miten naisin paremmin, pitäiskö vaihtaa asentoa.
Älä ainakaan asentoa vaihda, vai onko sun tuntemus se määräävä? Nainen eikyllä tykkää jos asentoa vaihtaa,ja muutenkaan se pelkkä jyystö ei tuo onnea.
Taas täällä puhumassa kaikkien naisten puolesta?
Jos ei jostain syystä muuten meinaa lentää, niin silloin pitää fantasioida. Usein kuvittelen naivani vaimon erästä helvetin seksikästä ystävää ja vaimoni katselisi meitä. Tai sitten vetelen mielikuvissani vaimon siskoa. Nämä on sellasia, että kulli tuntuu kasvavan äärimmilleen ja kauaa ei tarvitse naida.
Haluisin maata meren rannalla hiekalla ja yksitellen 100 tuntematonta miestä panee mua pilluun ja kaikki roiskii spermat syvälle.
N20
Veromätkyjä. Estää laukeamasta liian nopeasti.
Minulla järki seisoo ja niin seisoo toinenkin
päällä ajattelen vauhdin kiihtyessä ja miehen tahdittaessa käsillään lantioltani ja kun tuntuu vaan niin v.... hyvältä sisältä päin, että voikohan tähän nautintoon kuolla.