Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte pyöräilykauden alkaessa mukanaan tulevat hiivatulehdukset?

Vierailija
18.03.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satulan hankausliike

Vierailija
2/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan hiivatulehdusta pyöräilystä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan ap:n henkilokohtainen ongelma kyseessa...

Vierailija
4/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oletko pyöräillyt kunnollisilla pyöräilyhousuilla? Sellaisilla, missä on kunnon pehmuste, ilmastoiti ja muotoiltu. Ne eivät haudo niin paljon kuin edullisempien mallien peruspehmusteet. Jos housut ovat riittävän napakat, niin eivät pyöri päällä ja aiheuta hankausta. Nahkasatulaan sijoittaminen auttaa vähentämään hikoilua, joka voisi osaltaan estää hiivatulehduksia.

Vierailija
5/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, että pyöräily aiheuttaisi tai mitenkään edistäisi hiivatulehdusta.

Vierailija
6/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimafucin cort.:ia, vaan nimenomaan tuota pimafucinia. ilman reseptiä apteekista. Siinä vaikuttava aine on hiivaa estävä, ihan arkipäiväinen aine jota löytyy jopa elintarvikkeista (!) en nyt muista sen nimeä.

Vierailija
7/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä pyöräillyt paljonkin eikä mulla ole koskaan ollut hiivatulehdusta.

Vierailija
8/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on, nimenomaan pyörälenkkeihin liittyvä, ja keksin siihen keinon, mm. tuo voide.

ai ap.

Vierailija
9/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan hiivatulehdusta pyöräilystä tullut.

Ettepä sitten tarpeeksi lujaa viitsi polkea, kyllä niitä tulehduksia oikeassa vauhdissa tulee!

Vierailija
10/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee myös hiivaa kesällä pyöräillessä, vaikka on kunnon pyöräilyhousut. Työmatka 30km ja pyöräilen sen päivittäin edestakaisin.

Ceralan-öljystä löytyi ratkaisu.

Vierailija
11/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivan kanssa.

Vierailija
12/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä HARRASTAN pyöräilyä ihan tosissani, jo vuosikausia harrastanut. Minulla on siis hyvin paljon ystäviä, jotka harrastavat pyöräilyä. Ympäri vuoden, kesällä, talvella, Suomessa, ulkomailla, ylämäessä, alamäessä..

En ole IKINÄ kuullut, että pyöräily aiheuttaisi minkäänlaista hiivaongelmaa. Miksi ihmiseessä pyörän satulasta tulisi hiivaa???

Vierailija
13/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivan kanssa.

Vierailija
14/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hiivatulehdus jokin tosi yleinen juttu? Mistä se tulee? Yks tuttu sai kerran sen kun harrasti seksiä uuden miehen kanssa.

Onks noita hiivatulehduksia isollakin prosentilla väestöstä. Teidän kirjoituksista päätellen useemmin naisilla kun miehillä!

Mulla joskus keväällä kutitti jalkovälistä ekan pyöräilyreissun jälkeen. Sillon mä epäilin että onko mulle tullu hiivatulehdus, mutta kun muita oireita ei ollu niin päättelin että ei ole. Ja parin päivän päästä oli kutina kokonaan kadonnut.

Että saattoiko se olla hiiva? Meneekö se automaattisesti pois parissa päivässä?

Vierailija
15/17 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vaikkei ole itse kuullut hiivatulehduksesta pyöräilyn yhteydessä, se ei tarkoita, ettei sitä ole. Itsellä nimenomaan hiiva pärähtää heti päälle, kun aloitan työmatkapyöräilyn ja se on sietämätöntä. Olen kateellinen miespyöräilijöille. Haluaisin todella paljon pyöräillä, mutta vaiva estää sen säännöllisesti.

Ketjussa ehdotetut Ceralan-öljy ja voide täytyy ottaa heti kokeiluun! Kiitos!!

Vierailija
16/17 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin moni nainen pistää sen satulan ihan liian korkealle, tätä näkee jatkuvasti. siitä voi jo helposti päätellä kuka osaa ajaa ja kuka ei.

Vierailija
17/17 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Vaikkei ole itse kuullut hiivatulehduksesta pyöräilyn yhteydessä, se ei tarkoita, ettei sitä ole. Itsellä nimenomaan hiiva pärähtää heti päälle, kun aloitan työmatkapyöräilyn ja se on sietämätöntä. Olen kateellinen miespyöräilijöille. Haluaisin todella paljon pyöräillä, mutta vaiva estää sen säännöllisesti.

Ketjussa ehdotetut Ceralan-öljy ja voide täytyy ottaa heti kokeiluun! Kiitos!!

Pyöräilyvaatteet pesuun 60 asteeseen ja jos ei auta, sitten vaihtoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi