Inhottavimmat sanojen lyhennykset
Broisku, eppuluokka, toppuluokka, eskari
Kommentit (29)
solarium (kun tarkoitetaan saniteettitiloja)
Hietsu, pikkari, kunnari, salkkari.
Voi tuo broisku on kyllä ehkä ällöistä ällöin. Ikuna en oo suostunut sitä suustani päästämään.
Mun muita inhokkeja: päikkä/päikkäri, pyykkäri, tiskari, simmarit, sammarit, kummarit,
ja pipo
rapsa (raportti), biksut (biknit), raksu (rakas), teeppari (t-paita), yöpyli (yöpaita). Määkkäri örsyttää myös, kun itse olin teini se oli vaan mäkki.
Eppu- ja toppuluokkaa en ONNEKSI ole kuullut kenenkään käyttävän.
tiskari, apparit, figetso, syrra, sisukset (sisätautiosasto), ruokis
on mun mielestä kaikista hirvein, siitä on tullut ihan neekeriin verrattava haukkumasana. Törkeä.
Eikö teillä ole ollenaan korvaa kielen rikkaudelle ja elävyydelle, vai mikä maksaa?
Sidukka on makeaa päärynäjuomaa tms... tai se on mielikuvani.
Häppärit, epparit etc. tulevat hyvällä kakkostilalla. Ja oikeastaan kaikki täällä jo mainitut...
t. kummallakin aikuisella yksi suomenkielinen ja yksi ruotsinkielinen vanhempi
eli maito
vrt. makuaisti ja eri maut. Hyvä makuaisti ei tarkoita sitä että tykkäisi kaikista mauista/makuyhdistelmistä...
Eikö teillä ole ollenaan korvaa kielen rikkaudelle ja elävyydelle, vai mikä maksaa?
käyttää esikoisestaan nimitystä esikko. Se jostain syystä ärsyttää, en voi mitään. Siinä ei ole mun mielestä mitään kielen rikkautta ja elävyyttä, jotenkin junttia;)
Mamu on toinen mikä on kamala.
sidukka
teeppari
paituli
makkuri (makuuhuone)
känä (humala)
kide/kiitsa (kiitos)
epu, topu, kolkki (luokat)
broisku
paltsu=palaveri
teeppari=t-paita
protsku=proteiini
tökäri=työvoimatoimisto
työkaveri lähtee 'noin sata' kertaa päivässä paltsuun ja mun tekis mieli purra pöytää!!!!