Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiran kakka

Vierailija
18.03.2011 |

Herrajumala kun noi koirien omistajat on lapsellisia, naurettavia ja typeriä. Katsoin just ikkunasta, kun koira kakkasi. Emäntä vilkasi ympärilleen, ei muita ihmisä näköpiirissä, ei korjannut kakkaa pois. Hohhoijaa ja kaupungissa asutaan, joo, Helsingissä. Näen tästä ikkunasta kävelytielle.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2012 klo 13:24"]

Alan tästä päivästä lukien koristella kakkakasoja ketsupilla :-)

Koirat kuulemma tykkää siitä, ja syövät näin toistensa jätökset - kätevää eikö totta.

AIon myös mennä kakkimaan itse läheiseen koirapuistoon, ja tietenkin koristella myös oman tuotokseni ketsupilla. Tarviihan koirapuistokin lannoitetta?

Ei ny viittitäisi riehua, kun on kevät tulossa.. Luonnontuotttehan se kakka on.

[/quote]  Onko totta? Jos on niin käyn koristelemassa lähiympäritöni kasat. Tuossa mietinkin että mitä heittelen niihin houkuttimeksi kun alkaa nin jurppia. 

Vierailija
42/73 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei vuiddu....käy ite siivoomassa ne kadut jos se sua häiritsee! Ja kuka niitä nurmikon tai tien reunoja kattellee jos kävelee ohi? Vai jäätkö sää kattelee sitä koiran paskaa?....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
44/73 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähistöllä (missä siis asun) on noita jätöksiä ihan hirveästi. Aion huomenna mennä kytikselle ja katsoa missä nuo kakkoja korjaamattomat asuu. Pistän kakan pussiin ja pudota postiluukusta.  Tehkääpä samoin, ehkä siitä oppivat!   :-)

Vierailija
45/73 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet enää tuijota ikkunasta kun koira kakkaa.

Kyllä se ahdistaa jos tollasta katselee :(

Vierailija
46/73 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet enää tuijota ikkunasta kun koira kakkaa. Kyllä se ahdistaa jos tollasta katselee :(

juts. Oman kotinsa ikkunoista EI SAA katsoa ulos, koska silloin on kamala kyttääjää :(((

hyi olkoon!

Vierailija
47/73 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muisto koirasta kakkaamasta jää :(

Voi surku!

Vierailija
48/73 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muisto koirasta kakkaamasta jää :( Voi surku!

koiran omistajat. On niillä rankkaa, kun pitää kokoajan pälyillä, että näkeekö kukaan ja arvuutella, että "korjaanko kakan vai enkö korjaa". Ja sitten päättää, että en, ja äkkiä pakoon! Voivoi, kurjaa.

Vierailija
49/73 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma koira kulkee siellä kusen ja paskan seassa ja kun menee kotiin, hyppää sängylle/sohvalle, ihanaa. Ei niitä tassuja joka ulkoilun jälkeen pestä..

Vierailija
50/73 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te, joita koirankakka lasten haalareissa ärsyttää, liittykää sovinnollisen valistushenkiseen Kakkapoliisi-ryhmään FB:ssa.

Vierailija
51/73 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että pitää leimata kaikki koiranomistajat idiooteiksi. Itselläni on kaksi koiraa ja kerään niiden kakat aina ja olen opettanut sen myös lapsilleni. Jos pussi unohtuu niin kerään kakan pois seuraavalla lenkillä. Silti noita mulkoilijoita riittää. Olen suunnitellut että teetän paidan tai takin jossa lukee selässä "minä kerään koirani kakat - keräätkö sinä tupakantumppisi?" Jos se mulkoilu sillä vähenisi.

Vierailija
52/73 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan korjaa pois. Luonnontuote ja maatuu.

Vierailija
53/73 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo keksitty kyllä kakkahaavikin helpottamaan siisteyttä!  Pussi vain varsiin ja koiran peräpään alle kun alkaa tulla.  Helpottaa monien koiranomistajien arkea, toki mikään ei sovi kaikille, harva se ruokkii koiraansa esim. lusikalla, mutta...

Vierailija
54/73 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se "maatuu" 2-3kk, ehtii aika moni astua jäjääsi!  Tarttuvaa, notkeaa etenkin lähivuorokaudet, kesäisin kauempaan yhtä inhottavaa mönjää.  Älä hanki koiraa, jos et osaa noudattaa lakia ja säädöksiä, jos et ymmärrä siisteydestä mitään!

Vierailija
55/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta

Vierailija
56/73 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä helppo, hauska ja toimivaksi havaittu keino herätellä koiran omistajia:

Vierailija
57/73 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taluttelin kerran omia koiriani tuolla ja katsoin kun vastaan tuli nainen lastenrattaiden ja koiran kanssa. Koira paskansi tien viereen ja nainen vain jatkoi kävelemistään, olisi tehnyt mieli tarjota naiselle kakkapussia, mutta en viitsinyt ettei omat koirat ala rähisemään, joten sinne jäi kakat.

Vierailija
58/73 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ystävällisiä ja kerätkää ne kakat. Kiitos.

Vierailija
60/73 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taitaa olla jo kevät, kun kakkapuheita siellä ja täällä. Kiva jos ei ole tuon suurempia murheita.

Ja Ap, oletko sinä kerrostalokyttääjä?