Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkupilli

18.03.2011 |

Olisi kiva kuulla, onko moinen itkeskely ihan normaalia, vai pitääkö olla huolissaan.

Ensimmäistämme tässä odotellaan 16+3, ja minua itkettävät ihan käsittämättömät jutut. Voin ruveta itkemään ihan missä ja mistä vaan, ja jälkikäteen sitten hävettää. Taitaa välillä miestäkin hävettää, vaikka yleensä yrittää heittää asioista huumoria.

Olen ollut aina herkkä ihminen, ja elän asioita suurella tunteella. Tämä on silti jotain ihan älytöntä, ja mietin, pitääkö minun ottaa jonnekin yhteyttä, vai kuuluuko ehkä kuitenkin odottajan arkeen...?

Tässä esimerkkejä tilanteista, joissa olen itkenyt:

Tulin kaupasta, kävelin autolle ja huomasin, että olin unohtanut lukita ovet. Itku.

Pyysin miestä tuomaan kaupasta jogurttia. Unohti. Itku.

Siskoni laittoi mukavan viestin kesken koulupäivän. Itku.

Teki hirveästi mieli jotain makeaa, ja leivoin mokkapaloja. Sitten rupesi kaduttamaan, kun olin juuri luvannut itselleni syödä terveellisemmin. En syönyt piirakkaa. Itku.

Tulin koulusta, ja mies oli sillä aikaa siivonnut. Itku.

Koulussa eräs opiskelukaverini onnitteli raskaudesta. Itku.

Yleensä nämä itkukohtaukset ovat vielä sellaisia, etten meinaa saada niitä lopetetuksi.

Onko kellään muulla tällaista??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole vielä odottanut koskaan (toivottavasti pian kuitenkin), mutta serkkuni ja eräs ystäväni olivat juuri samanlaisia :)

-mainos tv:ssä, itku

-onnittelut, itku

-väsymys, loppumaton itku

-halaus,itku

kaikesta melkein seurasi itkua :) Minusta se oli hellyyttävää kun tiesin ettei sillä mitään hätää oo vaan hormoonit tekee temppunsa :) Älä ota sitä niin raskaasti ja älä missään nimessä häpeä :) voithan naurahtaa päälle ja sanoa vitsaillen että tällästä ihanaa tää on ku on onnellinen, kaikki itkettää :) Ja onnea odotukseen!! :)

Vierailija
2/2 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI itkettää (toi sun viestikin pisti herkistelemään) ja joo... itku ei loppuis millään... esimerkkejä:

- ikävä meili = tunnin itkupotkuraivarit

- kaatuminen = aivan järjetön paniikki-itku, jonka aikana puheesta ei saanut mitään selvää..

nämä nyt oli ihan "oikeita" itkun syitä, mutta reaktiot oli järkyttävän voimakkaat...

jatkanpa:

- kaunis kappale = kyyneleet vuotaa naamaa pitkin

- Lotto-mainos radiossa = kyyneleet vuotaa...

- vauva-ohjelm = nikottelua, itkua ja räkä valuu

kolmas lapsi... 10- ja 12-vuotiaat ovat kieltäneet multa mm. vauvaohjelmat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla