Olen rakastunut mieheen, jolla lapsia kahden eri naisen kanssa....
Suhteemme ei ole vielä virallinen, rakkautta on kuitenkin ilmassa molemin puolin.
Itse olen vuosi sitten jäänyt leskeksi, kolmen pienen lapsen kanssa.
Nyt tuli vastaan mies, joka saa sydämmeni heittämään kuperkeikkaa, mutta...
Miehellä on todellakin neljä lasta, kaksi ovat alle parikymppisenä tehntyjä, toiset kaksi kymmenen vuotta myöhemmin, ja nyt ovat 5 ja 1v...
Kuvio tuntuu todella vaikealta, vaikkei tässä nyt kuitenkaan olla naimisiin menossa, mutta täytyhän tässä nyt vähän itsekkin perheellisenä miettiä mihin sitä päänsä on tunkemassa.
Mitä mieltä olette??? Itse olen rehellisesti sitä mieltä, että perhe missä on kaksi eksää sotkemassa, tuntuu aika ylitsepääsemättömältä.
Mutta sitten, tunnen tämän miehen jo 20 vuoden ajalta, tiedän tasan tarkkaan minkälainen hän on ja miten hän on elämäänsä elänyt.
Tuntuu että olsin minäkin jo onneni ansainnut... vai olenko sittenkään???
Vaikkei niin tarkoitus ollutkaan.
Ensimäiset lapset ovat siis tehty 18-20 vuotiaana, suhde päättyi ihan vaan siihen että liian nuorena, liian paljon.
Toiset lapset tulivat pitkään suhteeseen ja avioliittoon, mutta jos tunteet loppuvat, ei kait sille mitään voi. Parempi ero kuin pelkkä tappelu???
Mies on siis ihan oikeasti kunnollinen. Enemän mua huolestuttaa tämä kuvio, näiden äitijen osalta.
Mutta toisaalta tämä kirjoittelu on nyt sen verran herättänyt tunnetta siitä, että aika näyttäkööt kuin käy, mennään nyt vaan eteenpäin, ja voihan se olla että ei meistä mitään tule...
ap