G: Millaisista asioista olet suuttunut kavereillesi?
Kommentit (5)
Yksi kaveri levitteli minun asioitani muille ihmisille.
Olen myös suuttunut siitä että yksi ihminen (entinen kaverini) sanoi suruni olevan lapsellista kun ystäväni makasi sairaalassa yritettyään tappaa itsensä.
Mitäs siitä, että jekutti mua kerta toisensa jälkeen, mutta kun omat lapset odottivat vieraita myös (kaverilla 2 lasta), niin paloi käämi. Usein ilmoittivat illalla sovitun tapaamisen jälkeen tai välillä ei ollenkaan. Tekstiä piisasi kyllä " hups ei tultukaan, mut sovitaan uus kyläilypäivä, kun teitä on niin kiva tavata ja niiiin olette tärkeitä meille" plaa plaa. En ole halunnut nähdä kohta kolmeen vuoteen.
suuttunut, ainakaan kovin pitkävihaisesti. monesti olisi kyllä pitänyt!! mutta en tiedä, en oikein osaa, ehkä jopa pelkään ystävyyden loppumista siihen että suutun? mutta niiden kanssa joiden en halua tekemisissä olla, en ole. ilman suuttumuksia, ei vaan kiinnosta.
kerran nuorena suutuin aika pahasti siitä, että oltiin sovittu, että mennään yhdessä illalla yhteen ravintolaan. Menin sinne sitten, kuten oli sovittu, mutta kaveri ei tullutkaan sinne koko iltana. Menin kotiin sitten jossain vaiheessa ja soitin kaverille, niin hän vaan sanoo, että ei sitten jaksanutkaan lähteä. Silloin kyllä oikeasti raivostuin. Ja tämä siis oli ennen kun oli kännyköitä...
mutta viimeksi suutuin, kun lapseton ystäväni kommentoi lapsiani ja niiden aiheuttamaa meteliä..