Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän mielestä myyjällä/yrittäjällä ei ole omaa elämää?

Vierailija
18.03.2011 |

Voi olla kun liike menee kiinni klo 17.00 niin piää olla lasta hakemassa päiväkodista jo 17.15!

tai muuta menoa, vaikka lääkäri yms.

Mutta teidän mielestä pitää palvella asiakas vaikka tulee juuri ennen sulkemisaikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkohan sopiva PALVELUalalle? Lasten päiväkodista haku on lieventävä asianhaara , mutta ärsyttävää rutinaa. Meillä on sovittu että ketä hakee muksuja, lähtee aikasemmin ja kellä ei ole niin kiire palvelee loppuminuutit. Kai sun mieheskin voi välillä hakee?

Vierailija
2/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yrittäjän työaika yleensä lopu minuutilleen siihen kun liike menee kiinni. päiväkotihakuajat ja lääkäriajat täytyy sovittaa sen mukaan että realistisesti ehtii sinne! Vai pitäisiköhän alkaa tietoisesti vältellä pienempiä, yhden työntekijän paikkoja etten nyt vaan ole arvon asiakaspalvelijalle häiriöksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hölmöä asiakkaalta tupata kauppaan viime tingassa, mutta ota huomioon, että ei se välttämättä ole myöskään hänen valintansa.

Mulla esim. työt loppuu klo 17, mutta jos täytyy ehtiä johonkin, saan yleensä neuvoteltua, että saan lähteä vähän aiemmin. Silloin ehdin juuri ja juuri liikkeeseen, joka menee kiinni klo 17.

Mielestäni on huonosti järjestetty, jos työvuoro loppuu tasan samalla kellonlyömällä kuin liike menee kiinni. Kyllä useimmissa paikoissa on niin, että työvuoro loppuu esim. puoli tuntia sulkemisajan jälkeen.

Vierailija
4/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi asiakasta kesken kaiken ulos laittaa tai se on entinen asiakas ja sana kyllä kiertää äkkiä.

Vierailija
5/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yrittäjäpalstamama tekee töitä korkeintaan pari päivää viikossa jos viitsii ja jaksaa ja tienaa silti enemmän kuin pääministeri. Lomiakin voi ottaa ihan milloin tahansa asiakastilanteen kärsimättä ja yrityksen kassasta voi nostaa vaikka kymmeniätuhansia euroja milloin tahansa, jos tekee mieli ostaa jotain pientä kivaa.

Vierailija
6/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se ei mene ihan noin!Miksi ne muuten olisi AUKIOLOAJAT jos voi venyttää miten sattuu.Olette kyllä itse todella tyhmiä jos venytte yhdne mulkun mukaan. kun liike menee kiinni klo 17, se menee kiinni silloin!

Vierailija
7/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ajanhallinnassa on vielä hiomista. Turha kiire repii vaan hermoja.

Jos liikkeessä ei ole viimeiseen puoleen tuntiin ollut ketään ja olet laskenut kassan ja vedät ovan 17 kiinni, niin sitten ehkä.

Mutta eihän kauppa mikään toimisto ole; oletan että olet siellä asiakkaita varten?

Vierailija
8/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se ei mene ihan noin!Miksi ne muuten olisi AUKIOLOAJAT jos voi venyttää miten sattuu.Olette kyllä itse todella tyhmiä jos venytte yhdne mulkun mukaan. kun liike menee kiinni klo 17, se menee kiinni silloin!

Jos ei liike ole ottanut huomioon tätä, niin sitten sulkee ovensa puol tuntia aikaisemmin. Mikä on siis ongelma?

Vierailija
9/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupan ovet on auki, se tarkoittaa sitä, että ostoksille saa tulla. Vaikka minuuttia ennen sulkemisaikaa.

Vierailija
10/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "menkää muualle rahojenne kanssa, tää liike menee kiinni!!!"Muualla on sisääheittäjiä, sä voisit olla ulosheittäjä. "Vittu, mä olen vaan töissä täällä ja mä lähen nyt"

Vierailija
11/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiakasta voi heittää ulos, vaikka kello olisi 17. Ja toivon totisesti, ettei kukaan yrittäjä palkkaa myyjää, jonka asenne on tuollainen.

Vierailija
12/12 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelupiste ja puhelimet auki klo 16.15 asti. Silloin pitäisi päästä heti lähtemään, niin ehtii viideksi päiväkotiin. Joku soittaa neljän maissa ja puhuu ja puhuu, miten siihen sanoo että, anteeksi kun pitäisi lähteä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi