Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähin ei kannata muuttaa!

Vierailija
17.03.2011 |

Kävimme tänään asianajajan juttusilla, kun pitäisi muuttaa useamman sadan km päähän lapseni alle 2v, mieheni ja kohta syntyvän lapsemme kanssa.

Sain sen kuvan, että jos muutan niin mitä vain voi tapahtua, siis olettaen, että lapseni isä hakee lähivanhemmuutta.

Ei ole mitään vaikutusta, että mies on minua 23vuotta vanhempi, ollut väkivaltainen minulle, hän on hyvässä asemassa ja papereissa "puhtonen", tosin niin olen minäkin moitteeton kaikin puolin.

Eli jäänkö nyt todellakin asumaan monen sadan km päähän miehestäni ja tulevan lapsen isästä vain siksi, että en uskalla muuttaa, sillä en kestäisi jos menettäisin lapseni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pienen lapsen vielä.

Vierailija
2/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees exältä kyselly ja täällä ollaan!Maistraatista tietty riippu antaako ne lapsen rekistyröityä uuteen kuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asianajaja sanoi, että nykyään sen voi saada kumpi vain..äiti tai isä..etukäteen ei voi sanoa kumpi lähivanhemmuuden saa jos ei kummassakaan vikaa. Isän asianajaja voi yrittää saada äidin muuton näyttämään siltä, että äiti ajattelee vain itseään ja omaa etuaan, ei lapsen etua.

Isänsä asuu nytkin yli 50km matkan päässä, joten mitään naapureita ei olla nytkään.

Lapsi on isällään joka toinen vkoloppu.

Vierailija
4/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olikosun lasten isä muuttoa vastaan kun sai tietää / hakiko lähivanhemmuutta?

Vierailija
5/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiasko muka erotettaisiin äidistä ja tulevasta sisaruksesta, höpöhöpö. Tää on kyllä porvoolainen mamma.