Katainen on kaikkein surkein noista TV1:n keskustelijoista
Kommentit (38)
Aika pösilö myös tuo Anni "sähköä pistorasiasta" Sinnetännemäki.
Tajuaa, että jostain se sähkö pitää saada.
Kaikkein teennäisin ja ylimielisin. Hyi olkoon.
Että ottaa päähän tuon pösilö-kataisen jeesustelu. "Kannamme vastuuta", just joo. Jakelevat Suomen rahat ympäri maailmaa. Tosi vastuun kantoa.
on kyllä kaikista seksikkäin. Tykkään siitä tosi paljon, joten voi mun mielestä puhua ihan mitä lystää.
Samoin seksikäs on Stubb..
Kyllä Jyrki-boi on asiantuntivin noista, ehkä hieman ylimielinen tosin
Puhuu ulkoaopeteltuja fraaseja. Eihän se itse mitään noista raha-asioista tajua (lyhyt matikka 6). Toistelee vaan sitä, mitä "isot pojat" käskee.
Kyllä Jyrki-boi on asiantuntivin noista, ehkä hieman ylimielinen tosin
Puhuu ulkoaopeteltuja fraaseja. Eihän se itse mitään noista raha-asioista tajua (lyhyt matikka 6). Toistelee vaan sitä, mitä "isot pojat" käskee.
vaikka en vasemmistoa äänestäisikään, niin vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä.
En äänestä vasemmistoliittoa enkä keskustaa, mutta tuo Arhinmäki ja Kiviniemi on ihan ok. Soini on rasittava läskinaama, Katainen menettelee.
on kyllä kaikista seksikkäin. Tykkään siitä tosi paljon, joten voi mun mielestä puhua ihan mitä lystää.
Samoin seksikäs on Stubb..
Meinaatko valita puolueesi ja edusteesi seksikkyyden/ulkonäön perusteella???
soini paasaa diipadaapakielikuvia propelleista ja hatuista, ja jauhaa terästeollisuudesta. arhinmäki ja räsänen tuntuvat aidoimmilta. räsästä en koskaan äänestäisi kuitenkaan, arhinmäkeä saattaisin harkita.
soini paasaa diipadaapakielikuvia propelleista ja hatuista, ja jauhaa terästeollisuudesta. arhinmäki ja räsänen tuntuvat aidoimmilta. räsästä en koskaan äänestäisi kuitenkaan, arhinmäkeä saattaisin harkita.
Soinin puheissa on se tolkku, että vaikka tuulimyllyt on kivoja, ne eivät riitä. Sähköä tarvitaan, ja pitää sitten valita tehdäänkö sitä hiilella, ydinvoimalla vai millä?
Kataisen asenne on just sellainen äärettömän ylimielinen "minä olen oikeassa, ymmärtäkää nyt".
Miksi tuo Sinnemäki kuulostaa puhuessaan aina siltä että sillä on vatsa kovalla mutta hän yrittää silti kaikin voimin lykätä kakkapökälettä housuun?
Jankkasi niistä kyläkoulustakin moneen kertaan, että kuntaliitos olisi ne kyläkoulut pelastanut (tai toisen niistä). Vaikka todellisuudessa se ukko ei mitenkään voi sitä taata, että kuntaliitos olisi pelastanut yhtään kyläkoulua. Kyllä ne kyläkoulut vaan tupataan kuntaliitoksien jälkeen lakkauttamaan - sellaisetkin missä oppilaita riittää. Näin se on käytännössä täällä kuntaliitoskunnissa mennyt, vaikka joku Katainen muuta haaveissaan visioikin.
Se puhuu selkeästi omalla suullaan, Katainen puhuu kuin olisi opetellut ulkoa fraaseja, Sinnemäkeä en voi ottaa vakavasti, Jutta on kamala. Tuulivoima ei kannata edes Englannissa, joten vihreiden tms on ihan turha sitä yrittää Suomeen tuoda. Viime vuonna Englannin tuhannet tuulivoimalata kuluttivat enemmän sähköä kuin tuottivat johtuen pitkästä ja lumisesta talvesta, miten ne voi meillä toimia? Niitä saisi pistää koko maan ihan täyteen eikä taitaisi siltikään riittää, Engalnnissa niitä on jo ihan liikaa. Vaikka en persuja meinaa äänestää niin kun Soinia kuuntelee niin on helppo ymmärtää miksi se on niin pirun suosittu, todennäkäisesti koko Suomen ääniharava.
Vaikka en persuja meinaa äänestää niin kun Soinia kuuntelee niin on helppo ymmärtää miksi se on niin pirun suosittu, todennäkäisesti koko Suomen ääniharava.
Nämä helmet ovat ihan turhaa jaarittelua, se mies ei ymmärrä mitään eikä vastaa kysymyksiin.
“Melonin ja omenan päähän ei mahdu samanlainen lippis.”
“Tanssitaan vaan zorbasta ja nautitaan elämästä ja sitten itketään kun rahat loppuu.”
“Siinä on Tuppurainen Tappuraiselle takaajana!”
Jokainen varmaan ymmärtää mikä niissä on perimmäinen sanoma ollut? Ja jos asiayhteydestä irrotetaan yksitääisiä lausahduksia, niin saahan niistä vaikka miten hauskoja/tyhmiä, esim. vaikka Jäätteemäen "Minulla on kaksi korvaa" Lipposen "Nhakurin orsilla tavataan" ym. klassikot.
Soinissa hyvää on se, että vaikka moni suomalainen kuvittelee että täällä ollaan niin fiksuja, niin totuus on se että aika moni ihminen ei ole kovin aktiivinen poltiikassa. Jos ihmiselle joka ei osaa sivistyssanoja puhuu niillä, niin ei hän kauaa jaksa kuunnella. Soini puhua a) asiaa ja b) tavalla jota JOKAINEN suomalainen ymmärtää. Hän ei myöskään kiertele, vaan sanoo "kyllä" tai "ei" sen sijaan että jaarittelee 15min sanomatta yhtään mitään.
Ja ihmettelen miksi kukaan muu(!) politiikko ei puhu Kreikan rahoituksesta, sillä jos vähäänkään seuraa muiden eu-maiden medioita, niin huomaa että siellä kreikan tukipakettia arvostellaan laajalla rintamalla kovin sanoin. Jostain syystä suomessa kukaan muu kun Soini ei asiasta ole edes koittanut tuoda asian toista puolta esiin.
Miten asiasta voidaan keskustella, jos mennään kiltisti kuin pässi narussa? Fakta on se, että suomalaiset ovat liian rehellisiä, uskotaan kaikki mitä Brysselistä keksitään ehdottaa ilman aitoa KYSEENALAISTAMISTA.
Öö..ei kyllä se pesti on varattu tuolle Arhinmäelle.. :/
Arhinmäki on paljon aidompi kuin Katainen.
ei tee tyhmästä fiksua.
Ja kakkosena Soini ja Räsänen. Urpilainen oli tehnyt hyvin läksynsä ja oli edukseen pitkästä aikaa, Kiviniemi oli ihan pihalla ja tönkkö, Katainen toisti vain niitä samoja lauseitaan koko ajan, ei mitään utta sillä ja Sinnemäki on ihan unessa ja Wallin nössö.
Arhinmäki on paljon aidompi kuin Katainen.