Oon ennenkin näyttänyt tän kuvan ja sanonut, että mulla on ihan samanlainen kroppa!!
Mutta nyt löysin jostain tämän xl-mallin mitat, ja huomasin, että todella kropanmallimme on aivan samanlainen, mittamme ovat suhteessa ihan samat. (Mulla vaan tasan 10 cm vähemmän joka mitta ja siis Fluvian mitat ylhäältä alas 109-89-122)
Kuvassa siis muodokas ja upea Fluvia Lacerda, ihanaa löytää nainen, jolla on mun kroppa ja silti näyttää naiselliselta ja kauniilta!
http://www.fluvialacerda.com/src/28.jpg
Kommentit (7)
Kyllä mä luulen, että näytän, mutta huonoina päivinä tuntuu että minkäänlaisen muun kropan kuin laihan ja rasvattoman omistava ei voi näyttää kropaltaan kauniilta ja viehättävältä.
Tämä xl-malli valaa ainakin muhun uskoa ja hyvää mieltä, sekä lievittää ulkonäköpaineita, ihanaa :)
ap
Mä olen vannoutunut hameiden ja mekkojen käyttäjä, koska tuo alaosasto on sen verran muhkea..
Mä olen vannoutunut hameiden ja mekkojen käyttäjä, koska tuo alaosasto on sen verran muhkea..
Tosin niiden valintakin on välillä aika vaikeaa, kun pitää löytää sellainen malli joka mahtuu leveän lantion ja muhkean takamuksen yli, mutta ei jää kuitenkaan sitten lököttämään jättisuurena vyötärölle! (housujen osto vasta tuskaa onkin)
ap
housujen osto vasta tuskaa onkin
Siksi suosin tosiaan hameita. Iso takamus ja lantio ja kapea vyötärö on ihan mahdoton yhtälö housujen kanssa. Eikä niitä jaksa oikein itsekään tehdä.
Mutta vaikka kurveista pidänkin niin aikamoinen ahteri tuolla kyllä oli :D
ja muodokas nainen :)
Kuten varmasti sinäkin :)