Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja vaatteita pitkälle 5-vuotiaalle tytölle!

Vierailija
17.03.2011 |

Meidän 5-vuotias on yli 120 cm pitkä eli ikäisekseen pitkä tyttö. Viime aikoina on harmituksena ollut kun kivoja lastenvaatteita ei tahdo hänelle löytyä. Tuossa 128 cm koossa kun alkaa jo olemaan niin isojen tyttöjen juttuja. Mielellään käyttäisimme kuitenkin vielä värikkäitä ja kauniita tyttöjen vaatteita kun mustia "rock-henkisiä" tai jotakin hannah montana juttuja..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin benettonilta löytyy.

Sama ongelma on meillä, meidän 6,5v on nyt n. 128 cm pitkä (ei siis ihan yhtä pitkä kuin teidän tyttö, 5v-mittauksessa oli 117cm).

Vierailija
2/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girandola, Lego, Lingon & Blåbär, Mayoral, Benetton, Reima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkeistä, pitää surffailla nettipuoteja..tosin taitaa olla nuo yllämainitut ainakin olla melko hintavia :/ ja kierrätettynäkään ei tahdo tuota 122/128 kokoluokkaa enää hyväkuntoisina löytää

Vierailija
4/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuu "lapsellisesti" eikä teinimäisesti.

Seppälä, Lindex, Benetton, KappAhl, H&M, Prisma, Citymarket...niistä ostan vaatteita. Stockmannin Bogi-merkkisissä on myös kivoja ja lapsenomaisia vaatteita tuossa koossa.

Huuto.netistä olen myös ostellut ja myynyt.

Vierailija
5/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on 126cm pitkä, eli kokoa 128 käyttää

ostan lindeks hm, prisma , jr-liikeestä zalequa merkkiä ja ihan nättiä on mielestäni edullista perusvaatetta

Vierailija
6/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailin juuri viikonloppuna name it kaupassa. Tosi ihania ja värikkäitä vaatteita. Ellokselta tilaisin myös legon vaatteita muutaman. Arkivaatteet ostin nyt name itilta.

Vierailija
7/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika kivoja lasten vaatteita myös isommissa kokonumeroissa. Oisko joku Global girl (?) -merkki. Myös Benettonilla on kivoja, eikä ne ole niin kalliita kuin voisi kuvitella. Myös se jo mainittu name it on hyvä.

Vierailija
8/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin ihan perusvaatetta, ei "teinipissishärpäkkeitä" :) Oma 6v 128-134cm koossa ja en kyllä löydä mitään Seppälästä tai oikeastaan Lindexiltäkään :(

Benetton ja Zara on meidän luottomerkit.

Vierailija
9/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta samanikäiselle ulkomailta, koska sukulaisia asuu Keski-Euroopassa. C&A:lla on tosi kivoja ja kohtuuhintaisia vaatteita, ja myös nettikauppa, mutta en tiedä toimittaako ne Suomeen. Olen huomannut saman, että koossa 128 alkaa tulla mun mielestä rumia pikkupissis-vaatteita. Suomesta oikeastaan HM on ainoa, missä on melko kivoja perusvaatteita. Meidän asuinpaikassamme kun ei ole oikein mitään vaatekauppoja, niin kaikki on hankittava muualta tai netistä. Onneksi on tuo kanava ulkomaille..

Vierailija
10/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Zarassa on kivoja, mutta aika kalliitakin vaatteita. Ja meidän typykälle ne ovat liian kapoisia.

Vierailija
11/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kotimaisia pienyrittäjiä, nettikauppoja ymsyms on vaikka kuinka! Katsos vaikka http://www.pieniihminen.fi/ tai http://www.loru.fi/ tai http://www.muru.fi/

Ihania laadukkaita vaatteita ja jos ei mallistossa näy oikeita kokoja, aina kannattaa tiedustella sähköpostitse saatavuutta...

Vierailija
12/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ole kokomerkintää huomattavasti pienempiä? Etenkin H&M, KappAhl jne? Mulla 4,5v tyttö, joka nyt ehkä 114cm pitkä, mutta olen ostanut jo nyt H&M:ltä kokoa 122/128, etenkin paidat ja mekot. Meillä myös kuivaaja hieman kutistaa, mutta myös esim. mekot, jotka eivät mene kuivaajaan ovat nyt jo tuota 122cm. Eli mäkin pelkään jo valmiiksi, etten löydä enää mitään lapsenmielistä, kun jo näin pienellä loppuu pienten puolella koot...

Vierailija
13/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 4,5 vuotiaalleni myös kokoa 122 cm vaikkei oikeasti ole sen pituinen, +1,5 käyrällä kuitenkin. Itsekin mietin mistä saan hänelle kohta pikkutytön vaatetta. Isonveljen kohdalla kivat vaatteet tuppasi loppumaan juuri tuossa 128 cm kohdalla ja nyt on työn takana saada kivoja vaatteita ekaluokkalaiselle.

vaatteet ole kokomerkintää huomattavasti pienempiä? Etenkin H&M, KappAhl jne? Mulla 4,5v tyttö, joka nyt ehkä 114cm pitkä, mutta olen ostanut jo nyt H&M:ltä kokoa 122/128, etenkin paidat ja mekot. Meillä myös kuivaaja hieman kutistaa, mutta myös esim. mekot, jotka eivät mene kuivaajaan ovat nyt jo tuota 122cm. Eli mäkin pelkään jo valmiiksi, etten löydä enää mitään lapsenmielistä, kun jo näin pienellä loppuu pienten puolella koot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan