Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksestä 2 vkoa ja hirveä särky edelleen

Vierailija
17.03.2011 |

Gynekologit, synnytyslääkärit ja kätilöt ovat ihmeissään mikä minua vaivaa...Alapäätä särkee ihan hirveästi, niinkuin emätintä olisi pesismailalla hakattu. Kipu pahenee jos seison, kävelen tms. Välilihan leikkauksen tikit ovat parantuneet. Sain eilen tabletit, jolla supistettiin kohtua. Mitään muutosta tilanteeseen ei tullut, verivuotoa jonkun verran vain. Synnytys oli ihan normaali, ponnistusvaihekin kesti vain muutaman minuutin. Avautumisvaihe tosin oli pitkä, 9 h.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kuukauden kipeä ensi synnytyksen jälkeen. pitää antaa ja malttaa antaa parantua rauhassa. usein juuri kävellessä tai seistessä tai istuessa kovalla alustalla, särki eniten.

Vierailija
2/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hurjalta kyllä. :( Auttaako särkylääke ollenkaan? Tsemppiä, toivottavasti paranee pian - ja onnea pienokaisesta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sinne ole jäänyt mitään vanutuppoa tai muuta ikävää? Vai tuntuuko se enemmän liitoskivuilta, että olisiko häpyliitokselle voinut käydä jotain, tai häntäluulle?

Vierailija
4/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anyway, mulla koski useampi kuukausi. Pari vkoa makasin sängyssä, kun en pystynyt kivun takia liikkumaan. Epparihaava ja repeämät kipuili sen verran. 2 kk synnytyksestä aloitin liikunnan, sain kauheat kivut vielä siitäkin.

Yksilöllistä.

Särkylääkkeitäkin vedin ihan huolella joka päivä yli kk synnytyksestä.

Pitkän kipeän sain.

Vierailija
5/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyliitos varmaan tässä on kyseessä...vuoto on muuten enää tosi vähäistä, eilisen lääkityksen jälkeen tuli vähän enemmän. Mitään hajua tms ei ole. Ikävää ettei ole voinut lähteä edes ulkoilemaan, vaikka on ollut ihanat säät...