Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pesette auton, jos ajatte sillä 2-3 vkossa?

Vierailija
17.03.2011 |

Kertokaa perusteluja sille, miksi auto kannattaa pestä säännöllisesti. Muutaman tiedän jo, mutta olisi hyvä saada listattua perustelut yhteen paikkaan :).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kerran kuussa ja pahimmalla lika/loskakaudella jopa kerran viikossa.

Lika myös naarmuuttaa auton maalipintaa.

Vierailija
2/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pesasen sen vaan tossa pihalla vesiletkulla ja välillä vien ihan kunnon pesuun ja vahaukseen. Ja syy on ihan se että puhdas auto on vaan paremman näköinen, toinen syy just noi että lika ja suola kuluttaa maalipintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin välillä pestä auto itse ja vahata myös itse.

Ne autopesulat kyllä pesee enimmät pois mutta ei ole niin tehokkaita pidemmän päälle. Ja se vaha ei vastaa itse laitettua vahaa.

Vierailija
4/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakohan vuotta siitä on, kun mun yli 20-vuotias kotteroni on pesty.. Ja vieläpä savi/sorateitä ajelen.. hups.

Vierailija
5/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias auto mutta kyllä mä sitä pesen usein, kun se muuten ruostuttaa sitä entisestään, tai näin mulle on opetettu.

Ja kyllä se näyttää vähän "paremmalta" kun pesen sen :)

Vierailija
6/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain kerran viikossakin,jos on oikein kuraista. Ei mua toi auto tai sen ruostuminen sinänsä huoleta, mutta puhdas auto on paljon paremman näköinen ja likainen likaa vaatteetkin. Ei siihen sen kummempia perusteita tarvita.

Vierailija
7/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto vuodelta 2003, pestään ehkä joka toinen kuukausi...

Vierailija
8/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin kerran kuussa ja huolehtia vahauksesta joka sitä maalipintaa suojaa. Kovavahaa ei tartte laitta kun n. 2 kertaa vuodessa niin se jo suojaa.

Ite pesen autoa pääasiassa just sen takia että se on vaan musta ihanan näköinen puhtaana ja vahan jälkeen kiiltävänä, kehtaa ajella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän