Nyt minä sen näin, PALSTA MAMMAN!
Lidlissä. Mamma oli ehkä maailman värittömin ja lapsella sitten päällä Molon sateenkaari haalari. Lapsi söi tietysti jo kaupassa jotain suklaapatukkaa. Mamma kun pääsi kassalle, änkesi suoraan kassahihnan lippupäähän ja siihen sitten nosteli tavaroita yksikerrallaan, odotteli että kaikki on mennyt yksi kerrallaan läpi kassasta, maksoi, ja vasta sitten lähti pakkaamaan. Itse olin seuraavana jonossa ja ulkona kaupata jo ennen kuin Mamma oli saanut ostoskassiaan puolilleen.
Katselin josko olisi näkynyt käsikakkanauhaa, mutta en huomannut sellaista.
Kommentit (9)
Av-mammojen yhteinen tunnus.
joo googletin ja sieltähän se selvis.:D
Nyt minä sen näin, PALSTA MAMMAN!Lidlissä.
tullut sitten mieleesi, että olet itse juuri vastaava (yhdyssanoja osaamaton PALSTA MAMMA)! Ja pahin versioa, eli toisten toiminnasta raportoija (tai sitten muuten vain turhan keksijä provosointimielessä)...
Meni kauniisti ohi..
Mutta etkö sinä ole palstamamma? Onko sulla käsikakkanauha?
Sattui huomaamaan tyypillisen palstamamman muualla :)
..että pimpula oli ajettu...koska pöksyt oli u nohtuneet kotiin...tämäkin mamma oli saanut isoa kaksvitosta aamulla...ja lisäksi pikkulappunen tipahti maahan ja siinähän oli tilin saldo 12 980!!!!!!!vau!se oli palstamamma!
..että pimpula oli ajettu...koska pöksyt oli u nohtuneet kotiin...tämäkin mamma oli saanut isoa kaksvitosta aamulla...ja lisäksi pikkulappunen tipahti maahan ja siinähän oli tilin saldo 12 980!!!!!!!vau!se oli palstamamma!
Irtokarvoja tipahteli lahkeesta pankkikuitin päälle!
Ap.
niin myös hän näki ehdan palsta mamman, jotta kannattaako kehuskella moisella?