Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varhaisultrassa käyneet! pk-seutu

Vierailija
17.03.2011 |

Kertokaahan hintoja ja kokemuksia millä viikoilla olette käyneet ja missä! :)

Kiitos!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä halvemmalla (50-60 euroa) sitä ultraa pääkaupunkiseudulla saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv6+ Anna-Kaisa Larkio-Miettisellä ja maksoin joku 50e kelakorvauksen jälkeen. Käyn hänellä muutoinkin kun on gynejuttuja.

Larkio-Miettisen ultralaite on aika vanha ja epäselvä mutta kyllä sillä sykkeen näki ja tykkään tyypistä.

Vierailija
4/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus oli OK, hintaa en valitettavasti muista. Olen käynyt usealla eri gynekologilla ja aina ollut hyvä/mukava vastaanotto.

Vierailija
5/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et odota niille 10-12 viikoille kun se oikeesti tehdään? Itse en ole koskaan käynyt...

Vierailija
6/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et odota niille 10-12 viikoille kun se oikeesti tehdään? Itse en ole koskaan käynyt...

joku tekee asiat eri tavalla kuin sinä? Mietipä sitä. me ollaan katsos erilaisia. itse yhden keskenmenon jälkeen hermoilin niin että seuraavassa raskaudessa kävin varmistamassa että kaikki on hyvin. Eihän se takaa mitään mutta tuo mielenrauhan hetkeksi. Sitäpaitsi tutkitusti keskenmenon riski on enää minimaalinen sen jälkeen, kun ultrassa on havaittu syke.

Vierailija
7/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äitinä ja myös km:n saaneena tiedän että me ollaan erilaisia, kuhan kysyin että miksi te olette siellä käyneet...

Vierailija
8/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin ei kannata mennä, kun syke ei välttämättä näy jos hedelmöityshetki vaikka heittää vähän oletetusta.

Kävin Femedassa Forsskåhl-nimisellä naisgynellä. Mukava ja asiallinen lääkäri. Heiltä voi varata ajan hinnan mukaan, jotkut lääkärit kalliimpia kuin toiset. Minulla maksoi vajaat 60 eur.

Ja kävin siksi varhaisultrassa, että toisessa raskaudessa selvisi viikon 12 np-ultrassa, että sikiö oli kuollut jo viikolla 6 :(. Halusin välttää uudet surulliset yllätykset np-ultrassa, vaikka eihän varhaisultra nyt mikään takuu olekaan, että kaikki menee hyvin.

Vierailija
9/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei oo keskenmenoja kokenut!

Vierailija
10/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen halunnut tietää jo ajoissa, onko siellä "oikeasti" jotain, vai kenties tuulimuna tai taas vaihteeksi keskeytynyt keskenmeno. Ei ole "hauskaa" mennä ekaan neuvolaan ilman raskausoireita ja sitten odottaa np-ultraa saadakseen tietää, että se tyyppi siellä on kuollut jo ajat sitten, mutta ei ole tullut ulos.

Siksi käyn varhaisultrassa, pieni hinta siitä, että määkyisin miehelle joka päivä, "onkohan siellä syke, onkohan siellä syke..."

Tiedän kyllä, että ei se ultra kuollutta alkiota/sikiötä henkiin herätä, mutta meillä kaikilla on tapamme varmistella. Sen sijaan sitä angel sounds -doppleria en ole kotiin tilannut, ei ole tullut mieleenkään. Moni kuitenkin nykyään sen tilaa. Hekin vain itseään lohduttaakseen, alussa kun näitä neuvolakertojakaan ei juuri ole.

Vierailija
11/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää varmistaa, että ei ole kohdunulkoinen. Ihan henki voi olla siitä kiinni.

Vierailija
12/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti selvinneet noin halvalla?

Itse maksoin yli 150e Terveystalossa, lääkärinpalkkion osuudesta sai kelakorvauksen (joka on siis tuossa mukana!)

Ja ihan oli varhaisraskauden ultran nimellä varattu

Vierailija
13/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Espoossa Keskustornin Gynekologeilla (Tapiolassa) ja hinta oli n. 100 euroa. Viikkoja oli 7+ ja halusin varmistaa, että kaikki on kunnossa. Ei valitettavasti ollut, mutta sehän ei ole lääkärin vika.

Vierailija
14/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viitsit lukea tarkemmin...

Vierailija
15/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viitsit lukea tarkemmin...

ehkä hänellä km on ollut viikolla 4+3 plussa ja siitä kolmen päivän päästä verinen vuoto. Onhan sekin kurjaa, mutta ei se annan perspektiiviä siihen, millaista on käydä neuvola ja mennä np-ultraan ja vasta siellä kuulla, ettei "kukaan" ole koskaan sinne asettunutkaan.

Vierailija
16/16 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Espoossa Keskustornin Gynekologeilla (Tapiolassa) ja hinta oli n. 100 euroa. Viikkoja oli 7+ ja halusin varmistaa, että kaikki on kunnossa. Ei valitettavasti ollut, mutta sehän ei ole lääkärin vika.

Ja laitteet olivat vanhat eikä niistä saanut juurikaan mitään selvää. Ultraus kesti ehkä 3minuuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän