Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaikeaa uskoa, että joku nainen voi oikeasti olla

Vierailija
17.03.2011 |

onnellinen ihan ilman lapsia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea uskoa, että lasten kanssa voisi olla onnellinen.

Vierailija
2/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni onnellisuus on yksilöllä aika vakio, on joko onnellisuuteen taipuvainen tai sitten ei. Ulkoiset asiat ja olosuhteet sitten heilauttavat ja taas tuo yksilölle tyypillinen onnellisuuden tai onnettomuuden aste palautuu. Monille naisille lapset ovat kyllä onnellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, ettei joku halua lapsia. Siis vaikka ne monien mielestä tuovat kauheasti iloa jne elämään, monien mielestä taas lapset ovat pilanneet elämän. Eihän mistään muustakaan asiasta käydä väittämään, että et vaan tiedä mistä jäät paitsi ja ihan varmasti olisit onnellisempi koska minäkin olen. Jos Angelina Jolie tulee väittämään, että ette voi olla onnellisia, koska ette ole seksipommeja, miljonäärejä ja naimisissa filmitähden kanssa, niin tuskin alkaisitte heti tavoitella näitä asioita murehtien niiden puutetta, vaikka kauneus, raha ja filmitähteys ovat monien tavoittelemia asioita.

Vierailija
4/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olisi koskaan saanut lapsia.

Mutta nyt kun minulla on lapsia, en voisi koskaan olla enää onnellinen jos menettäisin heidät.

Vierailija
5/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olisi koskaan saanut lapsia.

Mutta nyt kun minulla on lapsia, en voisi koskaan olla enää onnellinen jos menettäisin heidät.

kaikkiin tärkeisiin ihmissuhteisiin. Jos en olisi syntynyt juuri nykyisille vanhemmilleni, olisin ollut onnellinen ilman heitäkin. Jne. Ja lapsensa menettäneetkin ihmiset usein kyllä kaikesta huolimatta ovat vielä onnellisia, vaikka sitä onkin etukäteen vaikea uskoa. En siis usko, että lapset ovat kellekään ainoa elämään onnea tuova asia.

Vierailija
6/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi jos lapset takaisivat onnellisuuden, niin tuskin olisi narkkarimutseja tms...

Vierailija
7/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsestäni olen huomannut että olen ollut onnellisempi lapset saatuani. Elämä rikastuu!

Vierailija
8/8 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla onnellinen ilman lapsia, oli sitten nainen tai mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi