Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun työkaverit dissaa yhtä kollegaa?

Vierailija
16.03.2011 |

Ensin yksi ei tykännyt, sitten toinenkaan ei tykännyt jne. Nyt jo meidän vanhin, varsinainen metusalem, pyöritteli silmiään kun joutui tämän dissatun pariksi!

En voi käsittää! Siis eihän kaikista ole pakko tykätä muttei tuo kollega nyt oikeasti niin kamala ole, ihminen hänkin on ja nyt vielä tuo viimeisin, vanhin ja normaaleimpana pitänyt alkoi dissauslinjalle myös :( En tykkää.

En tiedä tajuaako tämä kollega miten selän takana panetellaan ja valitetaan jatkuvasti (välillä aiheellisesti mutta huomattavasti enemmän aiheettomastikin!), tuntuu että tuo raukka on joutunut kaikkien sylkikupiksi.

Minusta ko. tyypissä ei ole mitään vikaa, semmoista etten kestäisi vaikka vapaa-ajallakin voisin mennä kahvittelemaan ;) ja olen mielelläni hänen parinsa. Itse asiassa olen tainnut ottaa hänet "siipieni suojaan" mitä enemmän tyhjänpäiväsiä haukkuja kuuntelen. Olen puolustanutkin häntä muutamaan otteeseen mutta usein jään sanattomaksi ihmetyksestä. Miten aikuiset ihmiset kehtaavat haukkua toista?

Mikä ratkaisu tässä olisi nyt otettava? Ihmiset tietää että mulle tää tyyppi on ok, ja jos nyt menisin pomolle juoruamaan muitten mielipiteistä niin eipä sekään järkevältä tunnu. Tälle kyseessä olevalle kollegalle en tohdi tunnustaa mitä hänestä puhutaan.

Ja tällaisessa näköjään selkäänpuukottajien ihanassa työyhteisössä en voi olla miettimättä mitä minun selkäni takana puhutaan...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on myrkyllinen työilmapiiri. Kierrä kaukaa tuollaiset en tykkää tyypit. Tyypillistä työpaikkakiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan