Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoita adressi! (vanhuspalvelulaki)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhanpäiväinen adressi

Vierailija
2/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin ihmisryhmillä olisi käyttöä näille eduille!!

t. opiskelija, joka elää LAINAKSI pakosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kunnat niitä toteuttaa, kun lisärahaa ei tule kuitenkaan.

Vierailija
5/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kaikki nyt heti porukkaa tuskin kiinnosta vanhusten hyvinvointi. Kannattaa muistaa, että tekin itsekkäät omaan napaan tuijottajat vanhenette.

Vierailija
6/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä alalla oleva ja sieltä pois lähtevä

Vierailija
7/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..surkeammassa asemassa kuin toinen?? Minä kannatan kyllä lisää rahaa ihan kaikille, ei vain niille vanhuksille!

t. se "minä-minä"-opiskelija

Vierailija
8/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. Adressihan koskee vain vanhuksia. Iteki kannatan lisärahaa moneen muuhunki ku vanhustenhoitoon. 6

Vierailija
9/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he saavat hoitoa ja rahaa nykyisin. Ihan riittävästi yhden ihmisryhmän osalle. Juurihan eläkkeisiinkin tuli tarkkennuksia.

Tiedänpähän vaan, koska tunnen läheisesti useitakin erilaisen elämän eläneitä vahuksia ja kaikilla niillä on asiat ihan mallillaan sekä hoidon että rahoituksen puolesta.

Vierailija
10/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaaleanpunaisessa pumpulissa oikein elät??? Kannattaa ottaa asioista selvää, ennenku kirjottaa tyhmiä.

Vierailija
11/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaaleanpunaisessa pumpulissa oikein elät??? Kannattaa ottaa asioista selvää, ennenku kirjottaa tyhmiä.

että kaikki tuntemani eläkeläiset pärjäävät taloudellisesti paremmin kuin mä. Niillä on rahaa kuin roskaa muhun verrattuna. Kevysti niillä rahoilla kustantaa itselleen hoidot yksityiseltä jos tarvetta tulee. Niin ja tunnen melkoisen joukon vanhuksia. Appivanhemmat, miehen kaikki tädit, omat vanhemmat ja omat vanhat sukulaiset. Sekä samoin on ystäväpiirini vanhusten laita. On maksetut asunnot ja hyvät eläkkeet joka ikisellä.

Eläkeläiset eivät todellakaan tänä päivänä ole se kaikkein eniten apua tarvitseva ryhmä tässä maassa! Joten mä en ainakaan anna niille enää senttiäkään.

Vierailija
12/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan heti jos näen paperiversion, nimeäni en halua nettiin. Tärkeä asia.

Vierailija
13/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti oo työskennelly, tai edes vieraillu erilaisissa laitoksissa. Vanhuksia ja muita jatkuvaa apua tarvitsevia, hoidetaan ja kohdellaan suomessa usein erittäin huonosti. Hyvääkin hoitoa ja kohtelua toki on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän