Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi huh mikä viikko tähän mennessä: Mies työreisussa

Vierailija
16.03.2011 |

perjantaihin asti, itselläni oli rankka alkuviikko töissä, jännitin töiden jatkumista ja tämänpäiväistä palaveria, missä piti esitellä tuotokseni, niskat jumissa aivan totaalisesti, pää ei käänny ja kaiken kukkuraksi jokin allerginen reaktio päällä, keksimmäinen lapsista kuumeessa, juuri mittasin! Salitreenit jäi siis eiliseltä ja tältä illalta, taidan siivota kämpän ja lapsien kipattua nukkumaan nostan jalat ylös ja juon yhden lasillisen punaviiniä! Ovatko nämä niitä elämän ruuhkavuosia?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee mulle vasta neljän vuoden kuluttua.

Olen nimittäin suunnittelun saavani silloin lapsia lisää.

Vierailija
2/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies työreissussa, jännään soittavatko huomenna sopiakseen työhaastattelua ja molemmat lapset on sairaita. Kiva sanoa, että kotona olo on nautintoa, kun ei edes tiedä, onko jo ensi viikolla töissä. Haluaisin niin kovasti töihin.

Punaviiniä ei kannata ottaa. Varaa aika akupunktioon, jos jumi ei mene ohi särkylääkkeillä ja unella.

Ja kotiinhan sä joudut jäämään, jos lapsi on sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ajattelin siivota nyt, jotta saa edes huomisillaan olla touhuamatta mitään. Puolet jo siivottu :)

Vierailija
4/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät taida kulkea käsi kädessä :)

Mutta tsemppiä ja asennetta.

Vierailija
5/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät taida kulkea käsi kädessä :)

Mutta tsemppiä ja asennetta.

Ap:lle tosiaan tsemppiä, tiedän kyllä tunteen kun pitää ola tukka putkella ja monena yhtä aikaa.

Vierailija
6/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät taida kulkea käsi kädessä :) Mutta tsemppiä ja asennetta.

Ap:lle tosiaan tsemppiä, tiedän kyllä tunteen kun pitää ola tukka putkella ja monena yhtä aikaa.

Miten se liittyy tämän viikon rankkuuteen?

Vierailija
7/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät taida kulkea käsi kädessä :) Mutta tsemppiä ja asennetta.

Miten se liittyy tämän viikon rankkuuteen?

jostain syystä tiedät hänen asiansa paremmin kuin me muut.Jatka samaa rataa, onhan se hyvä että pääset sinäkin jossain pätemään, vaikka sitten muiden vähättelyssä ;)

Vierailija
8/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnonlaki että lapset sairastuu kun mies on matkoilla.

Tänään lasi punkkua ja rentoilua sohvalla. Mene aikasin nukkumaan niin jaksat paremmin huomenna.

Tsemppia, olen ollut samassa tilanteessa usein!

Vierailija
9/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kovin helpolta. Tai siis ihan normaalilta meidän elämäksi.

Vierailija
10/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tarkoittanut että mun elämäni erityisen vaikeaa olisi, kummasti vaan tuntuu kaikki sattuvan yhtä aikaa ja kiirettä välill pitää. Mutta enköhän minä selviä ;)

Vierailija
11/11 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli just mies pari viikkoa työmatkalla, sillä välin itse vaihdoin työpaikkaa. Uudessa väsyinkin niin että menin iltaisin lapsen kanssa yhtä aikaa kasilta nukkumaan ja muutenkaan en kyllä tehnyt juuri yhtään mitään. Mies kun kotiutui rupes siivoomaan, päivitteli vaan että onpa täällä pölyistä ja sekaista :)