Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö puhua miehelleni tunteista toista miestä kohtaan?

Vierailija
16.03.2011 |

Eli olen ajatellut, etten vaan pääse niistä eroon ellen tuo niitä julki, nosta kissaa pöydälle niin sanotusti. Mies on jo huomannut missä mennään, tietää kuka se onkin vaikka ei olla ääneen sanottu mitään. Minusta on vaan alkanut tuntua siltä, etten pääse tämän toisen yli, ellen puhu tästä miehelleni. Mietin vain mieheni reaktiota. ja siis ei mitään ole tapahtunut, vain tunteista kysymys.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

about 11vuotta että olen ihan ihastunut yhteen hänen kaveriin ja sitten tapahtui jotain outoa tossa joku aika sitten ja mun mies sitten kysyi että olenko tosi vakavissani,valehtelin päin naamaa taas kerran ja vedin leikiksi koko homman.

Mutta oikeasti olen ihan sairaan kiinnostunut tuosta miehestä,en vain tiedä tuleeko meistä ikinä paria.

Kumminkin on välimatkaa ja toiseksi mun mies on tosi

vaikea tapaus eron tullessa.Pitäisi siis ensin aloittaa sen toisen kanssa suhde ennen kuin olisi varmuus että voisin edes erota.En halua tippua yh:ksi,kammottavinta mitä tiedän!

Vierailija
2/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

about 11vuotta että olen ihan ihastunut yhteen hänen kaveriin ja sitten tapahtui jotain outoa tossa joku aika sitten ja mun mies sitten kysyi että olenko tosi vakavissani,valehtelin päin naamaa taas kerran ja vedin leikiksi koko homman.

Mutta oikeasti olen ihan sairaan kiinnostunut tuosta miehestä,en vain tiedä tuleeko meistä ikinä paria.

Kumminkin on välimatkaa ja toiseksi mun mies on tosi

vaikea tapaus eron tullessa.Pitäisi siis ensin aloittaa sen toisen kanssa suhde ennen kuin olisi varmuus että voisin edes erota.En halua tippua yh:ksi,kammottavinta mitä tiedän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei aio erota tai tunteet eivät johda mihinkään?

Vierailija
4/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerron kaikki, paljastan korttini, ei ole enää slaisuuksia...Tää jäytää mua sisältäpäin. ap

Vierailija
5/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh?

Eikö mun tunteilla siis ole mitään väliä?

What?

Mutta kun on pakko pelata varman päälle.Kuka hullu nyt hyppää tyhjän päälle.Ei kiitos.

Vierailija
6/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä salaisuuksia sulla voisi tuohon toiseen suhteeseen liittyen olla?

Vierailija
7/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerron kaikki, paljastan korttini, ei ole enää slaisuuksia...Tää jäytää mua sisältäpäin. ap

ja pilaat taatusti parisuhteenne, ainakin vähäksi aikaa.

Mitä saavutat kertomalla? Oman mielenrauhan, ehkä, et mitään muuta. Entä mitä menetät?

Vierailija
8/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä salaisuuksia sulla voisi tuohon toiseen suhteeseen liittyen olla?

SE on salaisuus, jota tarkoitan. voit vapaasti nauraa, jos sulle tulee siitä hyvä mieli, ap

Vierailija
9/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pilaat taatusti parisuhteenne, ainakin vähäksi aikaa.

Mitä saavutat kertomalla? Oman mielenrauhan, ehkä, et mitään muuta. Entä mitä menetät?

mun mies "tietää" jo vaikka emme ole siitä puhuneet ääneen tai nimiä lausuneet. Ajattelin ,etä voisi olla uusi alku meille, puhdistaa ilmaa jne, ap

Vierailija
10/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiassa ei siltikään käynyt exän kannalta hyvin.

Vierailija
11/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiassa ei siltikään käynyt exän kannalta hyvin.

Vierailija
12/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut mutta miehesi ei tiedä teistä.

Toiseksi elämä on liikkumista virtojen mukana.

En ole sellainen luonne joka tekee aloitteita

ellei tilanne muotoudu kuin itsestään sellaiseksi.

Vierailija
13/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tuossa vaiheessa enää sitten tekisi vanhaan suhteeseen sen kummmepia juttuja,lähinnä fyysisyyden takia ja usein seksin takia roikutaan suhteissa vaikka rakkaus olisi kuihtunut..

Vierailija
14/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että kertominen voisi helpottaa. Mutta se, miten asiat sitten sujuvat, riippuu paljon miehestäsi.

Jos miehesi ei ole kovin epävarma itsestään, hän voinee suhtautua asiaan niin, että ihastuksia tulee ja menee. Ihastuksen tunteesi vastaa johonkin kaipuuseen sisälläsi, se ei ole mikään mystinen kohtalo tai johdu siitä että toinen mies olisi sinulle "tarkoitettu".

Jos saatte puhuttua asiat auki, tilanne varmasti helpottuu. Mutta jos miehesi saa slaagin ihastumisestasi, se voi paheta.

Ei minustakaan tuntuisi kivalta kuulla, että mieheni on ihastunut toiseen, mutta sellaista sattuu. Ei se johdu mieheni "vioista", ole häneltä pois tai tarkoita, että en rakasta häntä.

Sinun itsesi kannattaa myös miettiä, miksi olet ihastunut. Mitä toivot että saat siitä? Huomiota? Jännitystä? Entä mitä toivot saavuttavasi kertomisella? Oletko rehellinen itsellesi kun mietit, että pääsisit niin eroon ihastuksesta? Vai onko kyse siitä, että salaa toivot kertomisen johtavan eroonne miehen toiveesta, jolloin pääsisit itse kuin koira veräjästä ihastuksesi perään?

Voimia :)

Vierailija
15/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että kertominen voisi helpottaa. Mutta se, miten asiat sitten sujuvat, riippuu paljon miehestäsi.

Jos miehesi ei ole kovin epävarma itsestään, hän voinee suhtautua asiaan niin, että ihastuksia tulee ja menee. Ihastuksen tunteesi vastaa johonkin kaipuuseen sisälläsi, se ei ole mikään mystinen kohtalo tai johdu siitä että toinen mies olisi sinulle "tarkoitettu".

Jos saatte puhuttua asiat auki, tilanne varmasti helpottuu. Mutta jos miehesi saa slaagin ihastumisestasi, se voi paheta.

Ei minustakaan tuntuisi kivalta kuulla, että mieheni on ihastunut toiseen, mutta sellaista sattuu. Ei se johdu mieheni "vioista", ole häneltä pois tai tarkoita, että en rakasta häntä.

Sinun itsesi kannattaa myös miettiä, miksi olet ihastunut. Mitä toivot että saat siitä? Huomiota? Jännitystä? Entä mitä toivot saavuttavasi kertomisella? Oletko rehellinen itsellesi kun mietit, että pääsisit niin eroon ihastuksesta? Vai onko kyse siitä, että salaa toivot kertomisen johtavan eroonne miehen toiveesta, jolloin pääsisit itse kuin koira veräjästä ihastuksesi perään?

Voimia :)

ap

Vierailija
16/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitin, että jos olisin ihastunut toiseen, se ei tarkoittaisi noita juttuja. Ja jos mieheni ihastuisi toiseen, ei se minusta johtuisi.

Vierailija
17/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee, eikä ne mitään tarkoita, mutta turhaan tulee toiselle paha mieli. Kaikki ihastuvat joskus, joten mistään salaisuudesta ei ole kyse.

Mutta tosiaan siirtäisit oman pahan mielesi miehesi päähän, eikä se ole oikein, kyllä se ihastus aikanaan laantuu, kun et sitä ruoki.

Ja tuolle toiselle vastaajalle, joka suunnitteli vaihtoa, kuulostaa tosiaan vastenmieliselle. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
18/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisi ihastukselleni uuden nenän nyrkillään.

Sitten en enää olisi ihastunut ihastukseeni, sillä nenä on eräs piirre johon olen hyvin ihastunut tuossa ihastuksen kohteessani.

Vierailija
19/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sinä haluat. Aloittaa puhtaalta pöydältä, paskat, tunteet eivät puhumalla muutu. Jos olet ihastunut niin olet, sellaista sattuu, mieti nyt haluatko ihan oikeasti loukata miestäsi, jos niin loukkaa mutta kanna sitten vastuusi kuin nainen, jos mies ei olekaan aloittamassa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
20/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee ei nyt vaan kannata kertoa.

Tää jäytää mua sisältäpäin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi