Uskallatko ostaa huutismyyjältä joka on ekaa kertaa
myymässä tavaroitaan? Eli ei ole palautteen palautetta. Tämmöinen ajatus tuli mieleen kun laitoin ilmoituksen huutikseen, en ole koskaan ennen myynyt siellä mitään ja nyt mietin että kuinkahan käy. Ja tavara mitä myyn on tosi hyväkuntoista eli ei mitään nukkavieruja jne.
Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (28)
Hienoa, että on tullut huuto :) Minunkin pitäisi laittaa polkupyörä myyntiin mutta en ole koskaan ostanut tai myynyt huuto.netissä mitään niin olen miettinyt, että ostaako kukaan. Lisäksi on vaikeaa arvioda paljonko nuorten/naisten pyörästä voi pyytää, että joku kiinnostuisi. Olisi kuitenkin kiva saada hyvästä ja kestävästä pyörästä jotain.
ihmiset ostaa kalliimpiakin tavaroita, vaikka myyjä ei olisi aikaisemmin ostanut tai myynyt mitään. Täällä eka myyty tavara oli kamera, hyvään hintaan meni ja hyvät palautteet tuli eikä ollut edes nouto vaan postin kautta lähetetty.
Sen jälkeen on mennyt hyvin muutakin tavaraa kaupaksi, myös noutona ja pelkkää hyvää palautetta.
Kyllä minä ainakin uskaltaisin. Jokainen kuitenkin jossain vaiheessa myy ensimmäistä kertaa. Ja kyllä taitaa moni muukin uskaltaa, minä taisin ensimmäistä kertaa myydä silloin, kun ostetuista tuotteista oli tullut palautetta alle kymmenen kpl ja kaikki 6-7 (tai jotain) tuotetta menivät kaupaksi.
Olen nyt ostanut kaksi kertaa, huutanut toki useammin, ja kohta pitäisi aloittaa myyjän ura. :)
Molemmat ostokerrat ovat sujuneet loistavasti, vaikka oli ihan erilaiset "säännöt" myyjillä. Itse nyt pähkäilen, minkälainen myyjä minusta tulee (siis säännöillä tarkoitan, kumpi ottaa yhteyttä, minkälainen viesti, postikulujen ilmoitus jne).
Pankkitunnistautuminen lisää kyllä luotettavuutta, se kannattaa tehdä.
Usein helpottaa jos tuotteet voi noutaa. SIlloin huijauksen vaara on paljon pienempi.
kun oli eka tavara myynnissä, kaikki pyysivät sulkemaan aiemmin, vaikka oikeesti niitä huutoja tulee vasta sitten kun kohde on sulkeutumassa.
Osta multa "osta heti" kaupalla tuote niin saat heti postitiivisen palautteen.
Pankkitunnistautuminen lisää kyllä luotettavuutta, se kannattaa tehdä.
Usein helpottaa jos tuotteet voi noutaa. SIlloin huijauksen vaara on paljon pienempi.
verkkotunnuksilla.
Tämähän on oikeasti jännittävää,miten sitä nyt malttaa odottaa yli viikon?
Ja niin mäkin olen kuullut että juuri ennen sulkeutumista vielä tulee huutoja joten kai tässä jonkinmoista toivoa on :)
ap
enpä tiennyt että parin euron korotus voi tehdä näin iloiseksi :D
ap