Tähän PINOON ne joilla ei ole Muumimukin Muumimukia kotonaan hankittuna.
Bonuksena jos ei ole Mariskoolia eikä Unikko-verhojakaan, mutta sitä ei nyt kysytä.
Kommentit (25)
En omita yhtään muumimukia. Itse en niitä aio hankkia, eikä kukaan ole niitä vielä lahjaksikaan tuonut.
Unkkoverhojakaan ei ole, kolme mariskoolia kylläkin, mutta nekin äitini on antanut minulle.
Lapsi saanut lahjaksi yhden muumimukin, ja arpajaisissa voitettiin kerran mariskooli (missähän sekin on...)
itse hankittuna, mutta yksi muki tuli joululahjaksi lapselle. Mariskooli on, sain sen rippilahjaksi aikoinaan. Unikkoverhoja ei ole eikä tule.
Kerran meinasin ostaa Mariskoolin, mutta sitten mietin etten sitä tarvi niin en ostanut :)
Ainoastaan kummilapselleni olen ostanut muumi mukeja, mutta meille en niitä halua.
Ostelen mauri kunnasta :)
3 lahjaksi saatua muumimukia (itse en ostaisi, mutta on kyllä tullut käytettyä noita), ei bonareita.
mariskoolia eikä unikkoverhoja ei oo ja vaikka saisin lahjaksi niin kiertoon menis eikä koskaan esille.
Ja jos on minun omista hankinnoista kiinni, niin ei myöskään tule. Ei muuten ole mitään nuista.
Vaan jonka sisko roudaa noita joka helkkarin synttäri- ja joululahjaksi!
Ja juu, ei löydy Mariskooleja eikä Unikkoa missään muodossa meidän huushollista.