Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarvis löytää nuorekas jakkupuku Tampereelta - tänään tai huomenna

Vierailija
16.03.2011 |

Ongelma kuvattu otsikossa. Tarvitsisi löytää nuorekas jakkupuku kohtuullisen tätivartaloiselle ihmiselle Tampereelta. Pian, helpooa ja vaivattomasti.

Vaatetta tarvitaan edustustilaisuuden ja työhaastattelun väliltä olevaan tilaisuuteen, jossa siis edustan paitsi itseäni, myös nykyistä työnantajaani. Kansainvälinen (länsimainen) yhteys. Pitäisi näyttää asialliselta, asiantuntevalta, suhteellisen luovalta ja denaamiselta ja nuorekkaalta. (ööh, olen oikeasti noita kaikkia, en vain pukeutumiseltani). Normaali työasuni eli farkut tai hame ja joku neulepaita ei oikein riitä. Toisaalta bree-vander-kamp on ilmeisesti myös vähän liikaa. Pankkineidiltäkään ei tarvis näyttää vaan sekä luovemmalta että koulutetummalta. Jotain keväistäkin siinä saisi olla.

Lähtökohta on perustavis, nukkavieru 35v täti-ihminen. Pidän yhtä sujuvasti sekä hameita että housuja. Hiukset lyhyet ja kiharat. Normaalipainon ylärajoilla. Ryhti ok. Voin käyttää korkkareita tai matalia kenkiä yhtä hyvin, mutta kaapissa on kyllä tällä hetkellä vain kahdet korkeakantaiset nilkkurit ja toiset niistä on järkyttävät korokepohjalliset 10 sentin kopottimet ja toiset Minna parikat kaipaa hieman suutaria. En tiedä, joudunko kävelemään matkalla tilaisuuteen, joten ihan pikkukenkiä ei voine laittaa..

Mistä mä siis tähä asua lähden hakemaan ja mikä se vois olla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä täältä löytyy vastaus kaikkeen. Te kerran jo ratkaisitte mun promootioasuongelman, kyllä te tähänkin pystytte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän